Fandom

Gothicpedia

Inog

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Inog
G3 • G3:ZB
Inog (Gothic 3) (by GothicFan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Inog
Inog
G3 • G3:ZB
Inog (ZB).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Inog

Inog – postać, występująca w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to buntownik, a następnie zarządca Geldern i brat Anoga.

Gothic 3 Edytuj

Jako młodszy brat jednego z przywódców buntowników, Anoga miał za zadanie rozpracować orków w Silden. Przebiera się więc w strój najemnika i wykonuje dla nich zadania. Rozpoznaje go Bezimienny, kiedy Inog wygaduje się, że specjalnie wypuszcza niewolników. Aby zaimponować orkom, bohater może go zabić albo pomóc mu wyzwolić Silden. W drugim przypadku główny bohater najpierw załatwia mu paczki z bronią, potem informuje o stanie rzeczy jego brata, Anoga, który dowodzi obozem buntowników w lesie obok osady. Wtedy razem z niewolnikami wywołują rewolucję i wyzwalają miasto spod władzy orków. Silden zostaje wtedy zajęte przez siły rojalistów. Inog na krótko sprawuje w nim władzę.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Razem z Anogiem przejmują władzę nad zachodnią częścią Myrtany. Niedługo potem brat rozkazuje mu przenieść się do pobliskiego Geldern, gdzie Inog zostaje zarządcą. Ma tam on dużo zadań na głowie. Po dwóch latach z polecenia Anoga Bezimienny ma sprowadzić go z powrotem do Silden w celu naradzenia się, czy staną po stronie Gorna lub Thorusa w wojnie domowej. Inog nakazuje jednak bohaterowi, aby najpierw zajął się dla niego kilkoma sprawami. Bohater ma odszukać zaginionego szpiega Inoga, Clovisa. Następnie musi zniszczyć obóz orków niedaleko miasta, zebrać podatki i eskortować do Silden karawanę handlową.

Dalsze losy Edytuj

Po zakończeniu konfliktu między Gornem a Thorusem i zjednoczeniu Myrtany, prawdopodobnie w dalszym ciągu piastuje władzę w Geldern.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic 3: Zmierzch Bogów Inog informuje Bezimiennego, że wysłał swoje główne siły do Silden, aby chroniły jego brata, jednakże w Silden garnizon nie jest aż tak rozbudowany.

Więcej w Fandom

Losowa wiki