FANDOM

Innostian – postać, występująca w Gothic 3. Jest to alchemik mieszkający w klasztorze Magów Ognia w Nordmarze.

Przed akcją gry Edytuj

Pochodzi z Myrtany, z Geldern. Kiedy przybyli orkowie, uciekł z rodzinnego miasta i znalazł nowy dom w klasztorze.

Gothic 3 Edytuj

Sprzedaje rośliny, mikstury i przepisy alchemiczne, uważa, że w Nordmarze bardzo trudno jest znaleźć składniki potrzebne do mikstur. Posiada własnego czeladnika. Nauczy Bezimiennego alchemii pod warunkiem, że przyniesie pięćdziesiąt ziół many. Po przyniesieniu ziół, Innostian w nagrodę wręcza bohaterowi dwieście pięćdziesiąt sztuk złota i naucza go alchemii. Kiedy Bezimienny mówi mu, że Geldern zostało wyzwolone, cieszy się, ale mówi, że nie wraca, ponieważ jest potrzebny w klasztorze, a poza tym jego pracownia zapewne została zniszczona.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo tego, że nie jest magiem, potrafi posługiwać się magią.
  • Jego imię najprawdopodobniej pochodzi od imienia Innos.
  • Imię Innostian jest nad wyraz interesujące, ponieważ można oddzielić w nim dwa słowa: Innos i tian. Innos jest bogiem w serii Gothic, a słowo tian (tiān) oznacza niebiosa, niebo, bóg, bogowie. Możliwe, że imię Innostian coś oznacza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki