Fandom

Gothicpedia

Innostian

5000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Innostian
Innostian (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Zawód
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Innostian

Innostian – postać, występująca w Gothic 3. Jest to alchemik mieszkający w klasztorze magów ognia w Nordmarze.

Przed akcją gry Edytuj

Pochodzi z Myrtany, z Geldern, kiedy przybyli orkowie uciekł z rodzinnego miasta i znalazł nowy dom w klasztorze.

Gothic 3 Edytuj

Sprzedaje rośliny, mikstury i przepisy alchemiczne, uważa, że w Nordmarze bardzo trudno jest znaleźć składniki potrzebne do mikstur. Posiada własnego czeladnika. Nauczy Bezimiennego alchemii pod warunkiem, że przyniesie pięćdziesiąt ziół many. Po przyniesieniu ziół, Innostian w nagrodę wręcza bohaterowi dwieście pięćdziesiąt sztuk złota i naucza go alchemii. Kiedy Bezimienny mówi mu, że Geldern zostało wyzwolone, cieszy się, ale mówi, że nie wraca, ponieważ jest potrzebny w klasztorze, a poza tym jego pracownia zapewne została zniszczona.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że nie jest magiem, umie posługiwać się magią.
  • Jego imię najprawdopodobniej pochodzi od imienia Innos.
  • Imię "Innostian" jest nad wyraz interesujące, ponieważ można oddzielić w nim dwa słowa: Innos i tian. Innos jest oczywiście bogiem w sadze "Gothic", a słowo tian (tiān) oznacza niebiosa, niebo, bóg, bogowie. Prawdopodobnie imię Innostian może coś oznaczać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki