FANDOM

Szanowni magnaci, drodzy strażnicy, cienie i kopacze! Z prawdziwą przyjemnością przedstawiam wam… In Extremo!
― Steve zapowiadający koncert

In Extremo – zespół muzyczny występujący w Gothic.

Gothic Edytuj

Pojawiają się w drugim rozdziale. Kiedy Bezimienny przybywa do Starego Obozu, kopacz Grim zatrzymuje go i mówi, że do obozu przybyli In Extremo. Gdy bohater podchodzi bliżej sceny, zespół zaczyna grać utwór „Herr Mannelig”. Oprócz tego momentu nie pojawiają się więcej razy w grze.

Modyfikacje Edytuj

Mroczne Tajemnice Edytuj

In Extremo można usłyszeć w polskiej wersji pierwszej części Gothica bez kodów. Potrzebna jest do tego modyfikacja Mroczne Tajemnice.

Returning Edytuj

Zespół pojawia się także w modyfikacji do Gothic II: Noc KrukaReturning, gdzie wszyscy jego członkowie należą do gildii zabójców.

Ciekawostki Edytuj

  • Zespół został wycięty z polskiej wersji gry, jednak można przywołać muzyków kodami i również rozpocznie się koncert, a dialogi związane z In Extremo mają profesjonalny, polski dubbing.
  • Na scenie, na której występują, są punkty zaznaczone małymi trójkątami na ziemi. Po przyciśnięciu lewego przycisku myszy przed tą pozycją bohater wykonuje animację należącą do odpowiedniego muzyka, np. granie na gitarze, uderzanie w bębny itp.
In Extremo
  • In Extremo to także prawdziwy zespół, który brał udział w komponowaniu muzyki do Gothica. Grupa tworzyła ścieżkę dźwiękową do pierwszej i drugiej części gry komputerowej Gothic, dodając do niej także utwór „Herr Mannelig” z płyty „Verehrt Und Angespien”.