Fandom

Gothicpedia

Ilja

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Ilja
Ilja (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz artefaktów
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Ilja

Ilja – postać występująca w Gothic 3. Jest to asasyn oraz handlarz.

Gothic 3 Edytuj

Mieszka w Mora Sul i trudni się kupiectwem. Wszedł w posiadanie jednego z kluczy do świątyni Mora Sul, dzięki niewolnikowi, Yussufowi. Może oddać klucz Bezimiennemu, jeżeli ten obieca mu dostarczyć antyczną wazę ze świątyni. Ostrzega jednak, że jeżeli nie dostarczy mu wazy, to jego ludzie dostarczą mu jego zwłoki. Po dostarczeniu kupcowi wazy, ten dorzuci bohaterowi jeszcze dwa tysiące sztuk złota - za rozsądek i uczciwość. Natomiast jeżeli bohater nie dostarczy mu wazy, jest ścigany przez nasłanych przez niego zabójców. Z Ilją jest związane zadanie, które Bezimiennemu zleca Hamid. Polega na odkupieniu od Ilji artefaktu, zwanego amuletem czarnoksięstwa. Jeśli bohater powie asasynowi, kto go przysyła, Ilja zawyży cenę przedmiotu. Żeby go zdobyć, Bezimienny może go oszukać mówiąc, że dzięki niemu, zdobędzie więcej many i będzie rzucał bardziej zaawansowane zaklęcia. Ilja ma w swoim posiadaniu jeden z weksli Masila i odda go bohaterowi w zamian za złoto, lub surową rudę.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależne są od decyzji Bezimiennego. Jeżeli zdecyduje się on wyzwolić Mora Sul, Ilja zginie. Jeśli tego nie zrobi, to asasyn, prawdopodobnie dalej będzie tam mieszkał. Nie jest to pewne gdyż w Gothic 3: ZmierzchBogów przejście na Varant jest zablokowane.

Ciekawostki Edytuj

  • W polskiej wersji językowej mówi ze wschodnim akcentem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki