Fandom

Gothicpedia

Ignaz

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Ignaz
Ignaz (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_498_ignaz

Ignaz – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to alchemik mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka on w swoim laboratorium alchemicznym w dzielnicy portowej, obok domu Carla. Posiadał czeladnika Miguela. Od zawsze zajmował się alchemią i opracowywaniem zaklęć. Pewnego dnia otruł się, wypijając eliksir przygotowany przez swojego pracownika, zamiast wina. Skutkiem ubocznym tej mikstury było to, że Ignaz stał się od tamtego czasu nieco szalony i nieobliczalny. W związku z tym Miguel trafił do kolonii karnej.

Gothic II Noc Kruka Edytuj

Na własną rękę zajmuje się alchemią i tworzeniem czarów. Magowie ognia krzywo na to patrzą. Handluje także artykułami magicznymi i alchemicznymi. Opracował zaklęcie o nazwie niepamięć, a gdy spotkał Bezimiennego, zlecił mu zadanie wypróbowania tego czaru. Po udanym eksperymencie główny bohater wraca do Ignaza. W nagrodę może go nauczyć podstaw alchemi. 

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Ignaz nadal mieszka w swojej chatce. Zatrudnił Rosi jako sprzątaczkę. Opowiada Velayi historię dlaczego zaszył się najbiedniejszej dzielnicy miasta. Mówi bohaterce, że przez nieudany eksperyment Miguela nie był w stanie wykonać zamówienia dla bogatego kupca. Spowodował on przemianę w szczura swojego klienta, za co zakazano mu uprawiać zawodu alchemika. Mimo wszystko może podszkolić umiejętności alchemiczne wojowniczki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Ignaz został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że jest alchemikiem nosi strój kowala.
  • W modyfikacji Returning zostaje zamordowany w tajemniczych okolicznościach.
  • W tej samej modyfikacji nosi on strój alchemika.
  • W jego pracowni na belkach przy dachu siedzą dwa szkielety. Prawdopodobnie były to ofiary jego "eksperymentów".

Więcej w Fandom

Losowa wiki