Fandom

Gothicpedia

Idrał

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Idrał
Idrał (Zły Sen by Jakimix135xd).png

Informacje
Gildia
Brak
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Płaskowyż nad Domem Uczonych
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Brak
Kod na przywołanie
?

Idrał – postać występująca w modyfikacji Zły Sen. Jest to dowódca małego obozu na płaskowyżu.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nic nie wiadomo o jego przeszłości poza tym, że on i wszyscy przebywający w jego obozie gdzieś razem płynęli. Jednak statek rozbił się przy plaży. Piraci wysłali wszystkich na płaskowyż, został tylko Dr. Pytone - członek In Extremo.

Zły Sen Edytuj

Bezimienny dostaje od Pytona zadanie polegające na zaniesieniu Idrałowi listu. W rozmowie bierze list i pomaga w odnalezieniu Łazata dając bohaterowi drugi ze zwojów (pierwszy został "niewłaściwie użyty" przez kogoś, kto "musiał za potrzebą"). Po przeczytaniu zwoju Xardas udaje się na placyk za swoją wieżą, gdzie oczekuje na szefa Gnomów - Braggę. Razem odprawiają rytuał naprawy kamienia teleportacyjnego, który przenosi przyszłego króla Myrtany "donikąd". Oprócz zwoju i listu jego rola nie jest ważna.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo co się z nim działo po kolejnym wypędzeniu zła. Prawdopodobnie wciąż dowodzi swym obozem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyna postać w modyfikacji - posiada szatę guru;
  • jeden z mieszkańców jego obozu także nosi pancerz wyeksportowany z Gothic - spodnie wyglądające całkiem jak strój kopacza;
  • w jego obozie przebywa Szkutnik Grega. Prawdopodobnie Idrał o tym nie wie;
  • o Łazacie Xardas mówi Bezimiennemu dopiero w II rozdziale, jednak w rozmowie z Idrałem opcja dialogowa Szukam Łazata jest dostępna już w pierwszym. Prawdopodobnie jest to małe niedopatrzenie twórców.

Więcej w Fandom

Losowa wiki