FANDOM

Huno – postać, występująca w Gothic oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to kowal mieszkający w Starym Obozie, a później w obozie bandytów w Jarkendarze.

Gothic Edytuj

Jest kopaczem, ale pracuje jako kowal. Swoją kuźnię posiada w okolicach areny Scatty'ego. Wykuwa miecze dla cieni, między innymi dla Świstaka. Jeden z kopaczy jest jego pomocnikiem. Może pokazać Bezimiennemu, jak wykuć zwykły, niewykończony miecz. Sprzedaje także artykuły kowalskie.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Podczas burzy w Starym Obozie, uderza w niego piorun, a następnie znajduje go Thorus i zabiera ze sobą na okręt piratów. W Jarkendarze nadal zajmuje się kowalstwem, pamięta Bezimiennego ze Starego Obozu. Huno jest podejrzanym w sprawie usiłowania zabójstwa Estebana. Może sprzedać ciężki pancerz bandyty za 2100 sztuk złota lub 1400, jeżeli bohater pomoże Fiskowi. Bezimienny może odzyskać dla niego paczkę stali, którą miał dostać od piratów, lecz na zlecenie Estebana przechwycił ją bandyta Juan.

Bandyci Edytuj

Jest zajęty naprawą lub wytwarzaniem nowych przedmiotów dla obozu, toteż nie ma zbyt dużo czasu do rozmowy z Vincem. Jest związany z zadaniem od Fiska i Toma. Sprzedaje Vince'owi kilof, potrzebny do zadania.

W epilogu, on i Fisk zlecą zabójstwo Estebana.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Huno wraz z innymi bandytami przekroczył portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Jest tam jednym z dwóch dostawców broni dla bandytów. Sentenza zabronił mu sprzedaży broni dla więźniów, przez co Velaya nie może z nim pohandlować. Później wyrusza do obozu znajdującego się za farmą Bengara. Ginie tam po walce z bohaterką.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Huno został prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno w Gothic, jak i w Gothic II: Noc Kruka, rozmowę z nim Bezimienny rozpoczyna słowami „Widać, że znasz się na swoim fachu”.
  • Mimo, że w Gothic II: Noc Kruka pamięta Bezimiennego z czasów pierwszej części gry, to nie zdaje sobie sprawy, że to właśnie on jest poszukiwany przez bandytów.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Huno

  • Dwa skrypty dialogowe Huna w Wastelanie 2 WTF?!

    2 wiadomości
    • Kiedy grzebałem sobie w skryptach dialogowych G2:NK Wastelandmod 2, To były tam dwa skrypty dialogowe Huna podpisane BDT_ADDON_1099_HUN...
    • Sprawdź w Gomanie, czy nie plików dźwiękowych o tej samej nazwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki