Fandom

Gothicpedia

Hoshkar

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Hoshkar
Hoshkar (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Poziom
200
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Kod na przywołanie
Insert dmt_1298_darkmage

Hoshkar – postać występująca w modyfikacji Returning. Jest to nekromanta i jeden z wybrańców Beliara.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nie wiadomo kim jest Hoshkar, w jaki sposób został wybrańcem mrocznego boga, ani gdzie mieszka. Wiadome jest tylko to, że po uratowaniu Bezimiennego przez Xardasa, zajął dawną świątynię Śniącego, wypędził z niej orków i zdobył Uriziel.

Returning Edytuj

Bezimienny dowiaduje się od Xardasa, że świątynia Śniącego została zamknięta z powodu legnącego się w niej zła. Nekromanta twierdzi, że dostał się tam wybraniec Beliara nie słabszy od smoków i jest on nowym panem Uriziela. Pomagając Ur-Thrallowi, Bezimienny otrzymuje klucz do świątyni i wyrusza, by ją oczyścić. Przedziera się przez legiony sług Hoshkara, by w końcu dostać się do leża Śniącego. Pokonuje tam szkielety i przestawia pięć kolumn. Wtedy Hoshkar teleportuje się do leża. Po wzajemnej wymianie obelg ujawnia, że zdobył Uriziel dla Beliara i będzie go strzegł za wszelką cenę. Grozi także bohaterowi, twierdząc, że przeprowadził rytuał, który umożliwi Śniącemu powrót do wymiaru ludzi. Następnie zakłada maskę Śniącego i atakuje bohatera, po czym ginie w walce.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest podpisany Hoshkar - nekromanta, mroczny czarnoksiężnik;
  • Pomimo tego, że włada Urizielem, atakuje bohatera krzykiem umarłych.
  • Występuje również w modyfikacji Global Mod, lecz pod zmienionym imieniem. Jego rola jest identyczna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki