Fandom

Gothicpedia

Hoshkar

5331stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Hoshkar – postać występująca w modyfikacji Returning. Jest to nekromanta i jeden z wybrańców Beliara.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nie wiadomo kim jest Hoshkar, w jaki sposób został wybrańcem mrocznego boga, ani gdzie mieszka. Wiadome jest tylko to, że po uratowaniu Bezimiennego przez Xardasa, zajął dawną świątynię Śniącego, wypędził z niej orków i zdobył Uriziel.

Returning Edytuj

Bezimienny dowiaduje się od Xardasa, że świątynia Śniącego została zamknięta z powodu legnącego się w niej zła. Nekromanta twierdzi, że dostał się tam wybraniec Beliara nie słabszy od smoków i jest on nowym panem Uriziela. Pomagając Ur-Thrallowi, Bezimienny otrzymuje klucz do świątyni i wyrusza, by ją oczyścić. Przedziera się przez legiony sług Hoshkara, by w końcu dostać się do leża Śniącego. Pokonuje tam szkielety i przestawia pięć kolumn. Wtedy Hoshkar teleportuje się do leża. Po wzajemnej wymianie obelg ujawnia, że zdobył Uriziel dla Beliara i będzie go strzegł za wszelką cenę. Grozi także bohaterowi, twierdząc, że przeprowadził rytuał, który umożliwi Śniącemu powrót do wymiaru ludzi. Następnie zakłada maskę Śniącego i atakuje bohatera, po czym ginie w walce.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest podpisany Hoshkar - nekromanta, mroczny czarnoksiężnik.
  • Pomimo tego, że włada Urizielem, atakuje bohatera krzykiem umarłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki