FANDOM

Hilda – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest żoną Lobarta – właściciela jednej z farm w pobliżu miasta.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest gospodynią na jego farmie. Gotuje dla siebie, swojego męża oraz jego pracowników. Może też ugotować gulasz dla Bezimiennego, jednak do czasu, gdy bohater zatrudni się u któregoś z mistrzów, bądź dołączy do którejś z gildii. Potem uznaje, że stać Bezimiennego na posiłek w mieście. To jej bohater dostarcza rzepę. Prosi Bezimiennego o zakup patelni od handlarza Canthara, który kręci się w pobliżu farmy, a później w mieście. Jeśli po rozmowie z nią, bohater nie wykona tego zadania, zabiera mu pieniądze. Po jakimś czasie choruje na paskudną chorobę – czarną gorączkę. Na szczęście pomaga jej Mag WodyVatras dając jej specjalne lekarstwo.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Jest bardzo zajęta pracą, więc nie ma czasu porozmawiać z Velayą. Jednakże bardzo narzeka na ból zęba. Nie może wyjść poza farmę, gdyż teraz farmerzy mają dużo pracy i Lobart zabronił im wychodzić poza gospodarstwo. Z pomocą przychodzi bohaterka i na prośbę Hildy idzie do dentysty Jory. Po załatwieniu zastępstwa udaje się on z bohaterką na farmę. Gdy uda się wyrwać bolący ząb, Hilda jest bardzo wdzięczna za okazaną pomoc.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym została ona prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki