Fandom

Gothicpedia

Henry

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Henry
Henry (NK) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Tytuł
Przywódca grupy abordażowej
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Wejście do obozu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznane
Wyznanie
Dubbing

Henry – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to pirat, który mieszka w obozie piratów.

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Jest również dowódcą jednej z dwóch grup abordażowych, pracującej przy budowie palisady. Jej zadaniem jest też ochrona obozu przed bandytami. Jest trochę przewrażliwiony, a zarazem lubi zgrywać ważniaka. To on decyduje, kto może wejść do obozu. Zwykle przepuszcza obcych za pięćset sztuk złota, ale jeśli Bezimienny przyniesie mięso od Jacka Aligatora dla Morgana, oczyści pobliską wieżę z bandytów, powiadomi go o drewnie na budowę palisady i będzie miał paczkę dla Skipa od Baltrama to wpuści on bohatera za darmo. Kiedy Bezimienny mówi mu o polowaniu na brzytwiaki, Henry mówi, że nie może iść, ponieważ musi nadzorować budowę palisady.

PiratenlebenEdytuj

Jest pierwszym napotkanym przez Rhena piratem. Udziela protagoniście ogólnych informacji o obozie i wysyła do kapitana. Gdy portowiec zostaje przyjęty do piratów musi dołączyć do jednego z trzech oddziałów. Jeśli zechce dołączyć do oddziału Henrego będzie musiał znaleźć bandytów ukrywających się w kanionie, zabić i przynieść głowę jako dowód. Jego celami są Malte, Jannis i ten, któremu odetnie głowę - Lasse. Na dołączenie do oddziału Henrego są trzy sposoby:

  1. Sprowokować wszystkich trzech bandytów i ich zabić;
  2. Pójść z Malte na ugodę, który wraz z Jannisem zaatakuje Lassego, którego głowę Rhen będzie mógł zabrać;
  3. Porozmiawiać z Tomem. Świeży pirat dostanie od niego pierścień, który ma pokazać Malte. Ten zabierze swoich kolegów i za Rhenem podążą do obozu piratów. Na miejscu okazuje się, że była to pułapka - Greg rozkazuje zabić bandytów, a Rhen "dostaje nauczkę".

Efekt zawsze będzie taki sam. W III rozdziale znów zleca Rhenowi zadanie - po przybyciu na zapomnianą wyspę każe mu rozejrzeć się po jaskiniach pod plażą, gdzie piraci rozbili swój obóz. Zadanie zostaje zaliczone gdy Rhen przeczyta pięć pulpitów w odpowiedniej kolejności i ożywieńcy w jaskiniach staną się zwykłymi, prawie niegroźnymi zjawami.

Zły SenEdytuj

Po pierwszej podróży z XyZynem pojawia się w obozie wraz z resztą załogi. Cieszy się widząc bohatera. Zleci mu przyniesienie dwudziestu łodyg. Można mu wręczyć bimber z poganek, jak każdemu piratowi. Nie odgrywa ważniejszej roli.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Henry został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony. Mógł też uciec z innymi piratami drogą morską.

CiekawostkiEdytuj

  • Henry uczy bohatera strzelania z kuszy, mimo, iż nie posiada jej przy sobie;
  • w modyfikacji Złote Wrota, jest zakopany żywcem gdzieś w obozie piratów, gdyż jako jedyny sprzeciwił się egzekucji Grega.

Więcej w Fandom

Losowa wiki