Fandom

Gothicpedia

Harpia

5341stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Harpia – stworzenie, występujące w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz ArcaniA: Upadek Setarrif. Są to latające wiedźmy.

Gothic Edytuj

Przebywają zazwyczaj w grupach po cztery do pięciu osobników, masowo atakując napotkanego człowieka. Są dość trudnym przeciwnikiem, gdyż nie zawsze da się je trafić uderzeniem broni białej, dlatego dobrą metodą na walkę z nimi jest strzelanie do nich z łuku, kuszy lub zaklęć. Wydają z siebie długie, przeraźliwe dźwięki. Bezimienny może je spotkać w kanionie trolli lub w starej górskiej fortecy. Po ich pokonaniu nie może wyciągnąć z ich ciała żadnych trofeów.

Gothic II Edytuj

Występują w górskiej fortecy. Ich wygląd nie zmienił się, w przeciwieństwie do statystyk.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bohater może je spotkać także w Jarkendarze – znajdują się w pobliżu grobowca Quarhodrona i przy drodze do Domu Kapłanów.

Returning Edytuj

W wersji 2.1 posługują się lodową lancą oraz leczą się po stracie większości punktów życia.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Velaya może pozyskać z ich ciał pióro harpii.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Harpie panoszą się po wschodnim wybrzeżu Argaanii. Zostały w nieznany sposób oswojone przez wojownicze Burzowe Kruki i ramię w ramię z nimi stają do walki. Są silniejsze i większe, niż ich odpowiedniczki z wyspy Khorinis. Po zabiciu ich ciała znikają w obłokach czarnego dymu.

Ciekawostki Edytuj

  • Harpie są bardzo podatne na ogień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki