Fandom

Gothicpedia

Harpia

5037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij
Harpia
Harpia.jpg

Informacje
Typ
Demon
Punkty Doświadczenia
G1: 200
G2: 180
Siła/Zręczność
G1: 85/85
G2: 90/90
Punkty Życia
G1: 200
G2: 180
Występowanie
Kod
Harpie

Harpia – stwór, występujący w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz ArcaniA: Upadek Setarrif.

Gothic Edytuj

Harpie to latające wiedźmy. Przebywają zazwyczaj w grupach po cztery do pięciu osobników, masowo atakując napotkanego człowieka. Są dość trudnym przeciwnikiem, ponieważ nie zawsze da się je trafić uderzeniem broni białej, dlatego dobrą metodą na walkę z nimi jest strzelanie do nich z łuku, kuszy lub zaklęć magicznych. Wydają z siebie długie, przeraźliwe dźwięki. Bezimienny może je spotkać w kanionie trolli lub w starej górskiej fortecy. Po ich pokonaniu nie można wyciągnąć z ich ciała żadnych trofeów.

Gothic II Edytuj

W drugiej części sagi harpie można spotkać także w górskiej fortecy. Ich wygląd nie zmienił się, w przeciwieństwie do statystyk.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II – bohater może walczyć z harpiami także w Jarkendarze - latają one obok grobowca Quarhodrona i przy drodze do Domu Kapłanów.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Harpie panoszą się po wschodnim wybrzeżu Argaanii. Zostały w nieznany sposób oswojone przez wojownicze Burzowe Kruki i ramię w ramię z nimi stają do walki. Są silniejsze i większe, niż ich kuzynki z wyspy Khorinis. Po położeniu ich trupem znikają w obłokach czarnego dymu.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki