Fandom

Gothicpedia

Harg

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Harg
Harg (by Ossowski21).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Rzeźnik
Zawód
Miejsce zamieszkania
Myrtana (przed akcją gry)
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nie żyje (zabity przez Bezimiennego)
Wyznanie
Dubbing
Brak

Harg – ork, występujący w ArcaniA. To jeden ze sługusów Erhaga. Lord Gawaan nazywa go Rzeźnikiem, prawdopodobnie ze względu na jego brutalną naturę.

Przed akcją ArcaniAEdytuj

Na wyspę Argaan przybył wraz z Thorusem i jego oddziałem. Jednak podczas ich pobytu w gospodzie pod Rozdartą Dziewicą, Erhag zbuntował się i postanowił wyruszyć w góry. Harg był jednym z pięciu orków, którzy za nim podążyli. Zielonoskórzy szybko zdobyli władzę nad miejscowymi, srebrowodzkimi orkami zabijając ich dotychczasowego władcę - Morrigha, po czym dowództwo objął Erhag, tym samym wypędzając prawowitego następcę i syna Morrigha, orka o imieniu Irrigh.

ArcaniAEdytuj

Harg wraz z grupą orków patroluje tereny na północ od starej setarrifskiej wieży strażniczej. Bezimienny może natknąć się na niego, podróżując po terenach Srebrowodu. Rzeźnik jest wymagającym przeciwnikiem, podobnie jak inni przybysze z Myrtany do walki używa Krush Zakacha - potężnego orkowego topora. Jeżeli bohater zabije go wcześniej, nie będzie musiał tego robić na zlecenie Lorda Gawaana.

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląda tak samo jak inni zielonoskórzy przybysze z Myrtany.

Więcej w Fandom

Losowa wiki