Fandom

Gothicpedia

Hanna

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Hanna
Hanna (by Wojciech Wawrzyńczak).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_414_hanna

Hanna – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatelka mieszkająca w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Jest właścicielką hotelowej gospody naprzeciwko koszar o nazwie "Gospoda pod Senną Sakiewką". Paladyni opłacają noclegi dla nowo przybyłych w jej gospodzie. Może przekazać bohaterowi kilka informacji na temat miasta i jego ludzi. Jest członkinią gildii złodziei, w jej gospodzie jest jedno z dwóch wejść prowadzących do kanałów gildii złodziei. Bezimienny może z niego skorzystać tylko wtedy, kiedy będzie członkiem tej gildii lub gdy zabije Cassię i zabierze jej klucz. Po tym, gdy bohater to zrobi, Hanna udaje zaskoczenie. Po przyniesieniu jej księgi dłużników Lehmara, w prezencie Bezimienny otrzyma od niej klucz do skrzyni na wyspie z skarbami gildii złodziei. W trzecim rozdziale zleca zadanie polegające na przyniesieniu ważnego dokumentu od człowieka sprzedającego mapy, Brahima.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, podczas pierwszej rozmowy Hanna informuje Velayę, że ma jeszcze wolne łóżka. Mówi też, że interes prowadzi sama, od kiedy jej mąż zginął w myrtańskich lasach. Informuje bohaterkę o tym, że miasto zostało podzielone na cztery dzielnice, o władzy w mieście i osobliwościach, z którymi nie warto zadzierać. Kiedy wszyscy mistrzowie odmawiają przyjęcia bohaterki na czeladnika, właścicielka noclegowni zgadza się, dzięki czemu Velaya może wejść do górnego miasta. Warunkiem jest, że bohaterka będzie jej winna przysługę. Tą obietnicą jest pomoc Hannie w dostaniu się do rady miasta Khorinis. W wyborach mogą startować wszyscy, lecz tylko mężczyźni mogą głosować. Po zdobyciu głosów Wulfgara, Carla, Tilla, Thorbena, Hakona, Baltrama, Alwina, Zurisa, Matteo, Harada i Constantino, Hanna zostaje radną w swoim mieście. Jest niezmiernie wdzięczna, przez co wręcza jej nagrodę. Kiedy wojowniczka pyta się o złamany miecz mistrzowski, okazuje się, że należał on do Cassii. Hanna, jako że była jej najlepszą przyjaciółką odkupuje miecz za pięćdziesiąt sztuk złota. Kiedy podczas gonienia Rengaru ten znika w gospodzie kobiety, ta mówi, że nic nie widziała. Informuje, że klucz do skrytki gildii złodziei posiada jeden z członków nieistniejącej organizacji.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Hanna została prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona. Mogła również ukryć się w kanałach, do których wejście znajdowało się w jej gospodzie.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji opisanej wyżej podczas przedstawiania obecnego władcy miasta mówi o Lordzie Andre: „Jeśli chcesz zobaczyć przystojnego rycerza, MUSISZ udać się do górnego miasta (…) Te oczy, ten nos ten podbródek! (…) A jak jest zbudowany!”, co może świadczyć, że Hanna podkochuje się w paladynie.
  • W modyfikacji Returning ma siostrę Abigail, która jest piratką.
  • W tej samej modyfikacji zostaje wrobiona w kradzież rzeczy kupca Hakona.

Więcej w Fandom

Losowa wiki