Fandom

Gothicpedia

Hanis

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Hanis
Hanis (Gothic I) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Zawód
Gladiator
Poziom
12
Miejsce zamieszkania
Czas Zapłaty: Obóz rebeliantów
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Tpl_1422_GorHanis

Gor Hanis – postać, występująca w Gothic. Jest to strażnik świątynny mieszkający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Walczy na arenie w Starym Obozie w imieniu obozu sekty i na chwałę boga Śniącego. Nie jest zbyt rozmowny i w celu pozyskania informacji na temat bagien, wysyła Bezimiennego do nowicjuszy. Gor Hanis mówi, że został wysłany na arenę, by uświadomić niewiernym, jak wielka jest potęga Śniącego oraz że przyświeca mu wyższy cel. W rozdziale czwartym przynależność do obozu bractwa ściąga na niego śmierć. Prawdopodobnie zostaje zabity przez Scatty'ego.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Bezimienny może stoczyć pojedynek z Gor Hanisem podczas wykonywania jednego z zadań dla obozu fanatyków.

Czas Zapłaty Edytuj

Mieszka w obozie rebeliantów, ponieważ wyrzekł się Śniącego. Uczy rekrutów walki. Pojawia się związane z nim zadanie – Hanis traci pamięć, a główny bohater, Rick, musi dowiedzieć się, co się stało.

Golden Mod Edytuj

Również można z nim stoczyć walkę na arenie, jednak Scatty musi wyrazić na to zgodę.

Świat Skazańców Edytuj

Scatty każe Bezimiennemu z nim walczyć, gdy wspomni mu o darowaniu długów Fletcherowi. Jeżeli bohater wygra walkę, Scatty daruje długi Fletcherowi, jeśli przegra, strażnik będzie musiał spłacić je podwójnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie można z nim walczyć.
  • W modyfikacji Returning przewodzi jednej z grup uprawiającej bagienne ziele.
  • Jako jedyny strażnik świątynny walczy bronią jednoręczną.

Więcej w Fandom

Losowa wiki