FANDOM

Gor Hanis – postać występująca w Gothic. Jest to strażnik świątynny mieszkający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Walczy na arenie w Starym Obozie w imieniu obozu sekty i na chwałę boga Śniącego. Nie jest zbyt rozmowny i w celu pozyskania informacji na temat bagien, wysyła Bezimiennego do nowicjuszy. Gor Hanis mówi, że został wysłany na arenę, by uświadomić niewiernym, jak wielka jest potęga Śniącego oraz że przyświeca mu wyższy cel. W IV rozdziale przynależność do Obozu Bractwa ściąga na niego śmierć.

Modyfikacje Edytuj

Mroczne Tajemnice Edytuj

Bezimienny może stoczyć pojedynek z Gor Hanisem podczas wykonywania jednego z zadań dla obozu fanatyków, polegającemu na odzyskaniu kuszy.

Czas Zapłaty Edytuj

Mieszka w obozie rebeliantów, ponieważ wyrzekł się Śniącego. Uczy rekrutów walki. Pojawia się związane z nim zadanie – Hanis traci pamięć, a główny bohater, Rick, musi dowiedzieć się, co się stało.

Golden Mod Edytuj

Również można z nim stoczyć walkę na arenie, jednak Scatty musi wyrazić na to zgodę.

Świat Skazańców Edytuj

Scatty każe Bezimiennemu z nim walczyć, gdy wspomni mu o darowaniu długów Fletcherowi. Jeżeli bohater wygra walkę, Scatty daruje długi Fletcherowi, jeśli przegra, strażnik będzie musiał spłacić je podwójnie.

Returning Edytuj

Pilnuje obozu zbieraczy ziela niedaleko słonecznego kręgu.

LGBT Mod Edytuj

Gor Hanis jest jednym z homoseksualistów chcących rozpocząć bunt w Starym Obozie. Kiedy Marin dołącza do nich Kirgo informuje go o tym. Protagonista nie może z nim porozmawiać. Jakiś czas później on i inni homoseksualiści uczestniczą w rewolucji. Po zwycięstwie on i inni słuchają wieczorem koncertu In Extremo, a w Starym Obozie zapanowuje równość, spokój i tolerancja.