Fandom

Gothicpedia

Halvor

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Halvor
Halvor (by Ossowski21).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing

Halvor – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic IIEdytuj

Jest kupcem z Khorinis, handluje rybami w dzielnicy portowej. Jest także członkiem Gildii Złodziei, zajmuje się paserstwem. Jeżeli Bezimienny znajdzie notatkę, w której napisane jest, że kupiec zaopatruje bandytów. Bohater może zaszantażować kupca, który wzamian za milczenie, zaoferuje mu specjalne towary. Jeżeli Bezimienny odniesie notatkę do Lorda Andre, Halvor pójdzie siedzieć do więzienia. Po wstąpieniu do gildii złodziei może odkupić od Bezimiennego srebrne kosztowności po dobrej cenie. Ma żonę imieniem Fenia. Za jego domem czeka na Bezimiennego Attila. Bohater może zaproponować mu rejs na kontynent, lecz Halvor odmawia.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Halvor nadal handluje rybami. Fenia nie jest w stanie namówić męża do głosowania na Hannę. Kiedy Velaya idzie do jaskini, w której znajduje się list obciążający handlarza, ten zjada dokument na oczach bohaterki. Po śmierci Fenii odbiera kondolencje od baronowej.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Halvor został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki