Fandom

Gothicpedia

Hakon

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Hakon
Hakon (by Wojciech Wawrzyńczak).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz
Poziom
20
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Vlk_407_Hakon

Hakon – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to handlarz bronią mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Oferuje głównie miecze i topory, które są wykuwane przez Harada. Broń sprzedaje także Sara, która trafia potem do więzienia. Ma kłopoty z bandytami, którzy zaszyli się w jaskini za farmą Akila. Zleca Bezimiennemu zadanie pozbycia się ich, a po wykonaniu zadania płaci głównemu bohaterowi sto sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Mówi bohaterowi o Joe, którego widział ostatnio kręcącego się koło wież z bronią. Joe znajduje się w wieży koło Constantina, klucz posiada strażnik miejski, Peck.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Hakon nadal sprzedaje towary na targowisku. Przy pierwszej rozmowie z Velayą prosi ją, aby odnalazła jego pierścień. Mówi, że zgubił go niedaleko drogi prowadzącej z tawerny do farmy Akila. Po odnalezieniu pobojowiska z rozwalonym wozem, bohaterka na próżno szuka pierścienia. Podczas kolejnej rozmowy kupiec oznajmia, że się pomylił i stwierdza, iż zguba leży na schodach prowadzących na farmę Akila. Po kolejnej porażce poszukiwań wojowniczka dowiaduje się od kupca, że pierścień miał cały czas przy sobie. W ramach przeprosin Hakon proponuje aby wojowniczka za darmo wzięła jedną z jego rzeczy: pierścień magicznego pancerza, amulet dębowej skóry, skórzany pas, pas siły lub bułat. Od Sary bohaterka dowiaduje się, że jedynym sposobem na zdobycie głosu dla Hanny jest przyniesienie unikatowej broni handlarzowi. Hakon jednak mimo wszystko głosuje na właścicielkę gospody.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Hakon został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki