FANDOM

Hag-Tar – ork, występujący w modyfikacji Returning. Jest to orkowy generał i dowódca podbitego zamku w Górniczej Dolinie.

Returning Edytuj

Wraz z hersztami odbywa naradę wojenną w dawnej komnacie Garonda. Nie chce rozmawiać z Bezimiennym i traktuje go bardzo niemiło. Szaman Ur-Shak rozkazał mu nie zabijać Garonda i kilku z jego ludzi. Gdy bohater prosi go o uwolnienie więźniów, ork wyśmiewa go. Mimo wszystko zgadza się uwolnić jeńców w zamian za zabójstwo łowców smoków. Jeśli przyszły król Myrtany odmówi, generał wyrzuci go z zamku, a wówczas bohater wraz z Nathanem i jego oddziałem odbija fortecę, zabijając również Hag-Tara. Wybraniec bogów może też zaproponować wodzowi pojedynek, zobowiązując go do uwolnienia więźniów, gdy wygra. Pojedynek odbywa się w wulkanie, gdzie niegdyś przebywał ognisty smok. Po przegranej Hag-Tar rozkazuje Bezimiennemu, by nikomu nie mówił o swoim zwycięstwie i obiecuje w zamian orkowy napój mocy. Jeśli ten odrzuci ofertę, Hag-Tar spróbuje go zabić, co zakończy się jego śmiercią. Hag-Tar marzy również o zajęciu miejsca Ur-Thralla jako najwyższy dowódca Hordy. Dowiedziawszy się o tym od Ur-Shaka, Bezimienny może zaoferować orkowi głowę wodza w zamian za wolność paladynów. W zależności od decyzji bohatera, Hag-Tar zostaje nowym wodzem naczelnym orków lub zostaje zabity w ramach umowy, jaką Bezimienny może zawrzeć z Ur-Thrallem.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli Bezimienny go nie zabije, dalsze losy Hag-Tara pozostają nieznane. Możliwe, że ginie z rąk wojsk Rhobara III, gdy wyzwalają one wyspę.