Fandom

Gothicpedia

Hag-Tar

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Hag-Tar
Hag-Tar (Returning) (by Jao98).png

Informacje
Zawód
Poziom
100
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Zależny od decyzji Bezimiennego
Wyznanie
Wierzenia orków

Hag-Tar – ork, występujący w modyfikacji Returning. Jest to orkowy generał i dowódca podbitego zamku w Górniczej Dolinie.

Returning Edytuj

Wraz z hersztami odbywa naradę wojenną w dawnej komnacie Garonda. Nie chce rozmawiać z Bezimiennym i traktuje go bardzo niemiło. Szaman Ur-Shak rozkazał mu nie zabijać Garonda i kilku z jego ludzi. Gdy bohater prosi go o uwolnienie więźniów, ork wyśmiewa go. Mimo wszystko zgadza się uwolnić jeńców w zamian za zabójstwo łowców smoków. Jeśli przyszły król Myrtany odmówi, generał wyrzuci go z zamku, a wówczas bohater wraz z Nathanem i jego oddziałem odbija fortecę, zabijając również Hag-Tara. Wybraniec bogów może też zaproponować wodzowi pojedynek, zobowiązując go do uwolnienia więźniów, gdy wygra. Pojedynek odbywa się w wulkanie, gdzie niegdyś przebywał ognisty smok. Po przegranej Hag-Tar rozkazuje Bezimiennemu, by nikomu nie mówił o swoim zwycięstwie i obiecuje w zamian orkowy napój mocy. Jeśli ten odrzuci ofertę, Hag-Tar spróbuje go zabić, co zakończy się jego śmiercią.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli Bezimienny go nie zabije, dalsze losy Hag-Tara pozostają nieznane. Możliwe, że ginie z rąk wojsk Rhobara III, gdy wyzwalają one wyspę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki