Fandom

Gothicpedia

Guy

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Guy – postać, występująca w Gothic. Jest to kopacz mieszkający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Guy przebywa niedaleko areny przy ognisku, obok miejsca gdzie zazwyczaj stoi strażnik Fletcher. Może wskazać Bezimiennemu plusy i minusy każdego z obozów, oprócz Obozu Bractwa, o którym więcej jest w stanie powiedzieć Baal Parvez (również przebywający w Starym Obozie). Pokazuje także bohaterowi wolną chatę do zajęcia. Jest do niego pozytywnie nastawiony, jako tak naprawdę jeden z niewielu w Starym Obozie.

Przeznaczenie Edytuj

Guy uciekł z Kolonii w tym samym czasie co Graham i Jesse, ale w przeciwieństwie do tego ostatniego nie chciał już dłużej być bandytą. Przebywa w gospodzie Orlana, gdzie zwykle gra na lutni dla gości oberży. Początkowo nie rozpoznaje bohatera, ale gdy ten wspomni jego imię oraz fakt, że Guy opowiadał mu o innych obozach, były skazaniec w końcu przypomina sobie Bezimiennego. Guy nie odgrywa dużej roli w grze. Jest związany z zadaniem Spotkanie Kopaczy, gdzie bohater musi zawiadomić go o tym, że Jesse chce się spotkać z nim i Grahamem nieopodal Wieży Xardasa. Może też nakierować bohatera na dobry trop podczas zadania Zemsta Serafii.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku magicznej bariery prawdopodobnie zginął podczas zamieszania w Starym Obozie lub został bandytą, aczkolwiek jest to mało prawdopodobne ze względu na jego przyjazny charakter.

Ciekawostki Edytuj

  • W Przeznaczeniu w rzeczywistości zastąpił jednego z bezimiennych bywalców gospody - farmera z lutnią.
  • Za czasów bariery był zwykłym kopaczem, który najprawdopodobniej nie miał wstępu do Zamku. Dziwny wydaje się fakt, że to właśnie on udziela informacji Bezimiennemu na temat jednego z najbardziej zaufanych ludzi Kruka (możliwe nawet, że Guy nigdy nie widział magnatów z bliska, a co dopiero znać imiona ich siepaczy).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki