Fandom

Gothicpedia

Gurail

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gurail – postać pojawiająca się jedynie w instrukcji do Gothic 3. Nie występuje w grze. Jest orkowym nadzorcą niewolników. Na początku swojego monologu wymienia najważniejsza dla orków wartości, po czym mówi, że stało się to dla niego monotonne. Z tego powodu postanowił zostać nadzorcą niewolników. Stara się, by jego podwładni żyli lepiej niż za czasów Rhobara. Otrzymują więcej jedzenia, oglądają najlepsze walki na arenie i mają prawo wyznawać takich bogów, jakich chcą. Efektem tego jest coraz cięższa praca niewolników i malejąca liczba buntowników.

„Walcz, by zyskać honor.

Walcz, by awansować. Walcz, by zostać wodzem. „Nasze całe życie polega na walce i honorze, który można dzięki niej zyskać. Zaczynało mnie to nudzić, znalazłem sobie więc stanowisko, które bardziej mi odpowiada – władcy niewolników. Wy, ludzie, macie powiedzenie: „Szczęśliwi niewolnicy to najwięksi wrogowie wolności” Dbam o to, aby nasi niewolnicy byli bardzo szczęśliwi. Dostają więcej jedzenia niż za czasów Rhobara, oglądają najciekawsze walki na arenie i mogą wyznawać takich bogów, jakich tylko zechcą. I co? I pracują coraz ciężej, a buntowników jest coraz mniej…”

― Gurail, kwatermistrz orków w Myrtanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki