Fandom

Gothicpedia

Gunnar (farmer)

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gunnar
Gunnar (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 12
GII:NK: 20
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_902_Gunnar

Gunnar – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer pracujący dla Onara.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Pracuje na farmie Onara, nie jest tam raczej nikim ważnym i nie odgrywa żadnej znaczącej roli. Uważa, że odkąd Onar zatrudnił najemników, na farmie zaczęło się roić od opryszków. Jest bardzo niezadowolony tym, że najemnicy schodzą się ze wszystkich stron. Opowiada, że jedna część najemników pod dowództwem Lee przybyła z dawnej kolonii karnej, a druga grupa przybyła z południa, gdzie walczyli z orkami. Uważa, że niektórzy bandyci z gór również przyłączyli się do Onara, gdzie zwabiło ich darmowe jedzenie.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Gunnar może zostać robotnikiem na farmie Fellana. Początkowo nie chce zmieniać swojego stanowiska pracy, lecz po zapłaceniu mu 100 sztuk złota daje się namówić. Mówi też, że na farmie Akila warto też popytać o pracowników dla Fellana. Później przyznaje Velayi, że ta zmiana wyszła mu na dobre.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki