Fandom

Gothicpedia

Gruby Butch

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gruby Butch
Gruby Butch (by Wojciech Wawrzyńczak).png
Gruby Butch w tawernie Siekacza

Informacje
Gildia
Na początku: Kopacz
Po ucieczce z obozu przed kopalnią: Szkodnik
Zawód
Kucharz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Na początku: Brak
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie

Gruby Butch – kucharz, występujący jedynie w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Mieszka w Obozie Strażników Kopalni.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Za czasów, gdy był jeszcze kopaczem, a Kazzmir jeszcze nie rządził w obozie, został ukarany za kradzież tym, że miał niczego nie jeść. Oczywiście, niektórzy kopacze dostawali jedzenie nawet od zaufanych strażników, lecz nie chcieli dawać Butchowi nawet okruszka chleba. Kiedy kucharz zginął, ten zgłosił się na jego miejsce, a Melkor go przyjął. Za złe czasy gotował najobrzydliwszą zupę dla kopaczy, jakiej mogliby sobie zażyczyć. Utopił nawet jednego z nich za to, że doniósł Kazzmirowi o tym, że Gruby nic nie ugotował.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Gruby Butch handluje bronią średniej jakości i nadal kontynuuje swoją zemstę. Boris, jeden z kopaczy mówi o tym bohaterowi i prosi o wyrzucenie kucharza z obozu. Gdy Kazzmir dowie się o tym, każe Bezimiennemu go do siebie przyprowadzić. Nieważne czy powie Butchowi prawdę czy nie, on i tak ulotni się z obozu mówiąc bohaterowi, że jeszcze się spotkają. Bezimienny spotyka go później w karczmie w Nowym Obozie, gdzie okazuje się, że Butch został szkodnikiem. Tam, wreszcie szczęśliwy, opowiada historię swojego życia. Daje Bezimiennemu również przepis na zupę z jagód, która zwiększy ilość punktów życia bohatera.

Ciekawostki Edytuj

  • Może nauczyć bohatera gotować zupę z ziół.
  • Wygląda tak samo jak Snaf.
  • Kiedy bohater zje jego zupę i poskarży się mu, twierdzi, że to nie jego wina. Uważa, że dostaje wadliwe składniki. Jednak jeżeli Gruby Butch usłyszy, że to kopacze skarżą się na potrawę, wtedy uzna, że podał danie dla samej arystokracji.
  • Zupa, którą przygotowywał dla kopaczy jest tak niedobra, że odbiera Bezimiennemu 35 punktów życia.
  • W Gothic występuje postać o imieniu Butch, jednak jest to zupełnie inna postać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki