Fandom

Gothicpedia

Grompel

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Grompel
Grompel (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Grompel

Grompelork, występujący w Gothic 3. Jest to jedyny szaman orków mieszkający w Silden.

Gothic 3 Edytuj

Zamieszkuje chatę niedaleko strażnika Denpoka. Gdy widzi po raz pierwszy Bezimiennego, mówi, że widział go już kiedyś w swoich snach, gdzie Bezimienny walczył i pokonał wielu przeciwników. Uważa, że przyszłość bohatera jest niejasna, i że różni się od pozostałych morr. Opowiada o Umbraku, wielkim herszcie Silden. Grompel uważa się za zastępcę Umbraka, służy mu radą i jasnowidzeniem. Kiedy Bezimienny pyta się o Xardasa, szaman bez wahania zdradzi położenie wieży nekromanty w Nordmarze. Ork Zapotek zleca bohaterowi zabicie szamana, gdyż wtedy będzie mógł wyzwać na pojedynek Umbraka. Sprzedaje mikstury, rośliny i przepisy alchemiczne. Mówi bohaterowi, że będzie nauczał go tylko wtedy, kiedy zdobędzie odpowiedni szacunek wśród orków i porozmawia z Umbrakiem , naucza Bezimiennego prastarej wiedzy i sztuki alchemii. Na polecenie szefa wskazuje Bezimiennemu drogę, gdzie atakują buntownicy. Zostaje zamordowany przez głównego bohatera na polecenie Zapoteka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki