Fandom

Gothicpedia

Grompel

5401stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Grompelork, występujący w Gothic 3. Jest to jedyny szaman orków mieszkający w Silden.

Gothic 3 Edytuj

Zamieszkuje chatę niedaleko strażnika Denpoka. Gdy widzi po raz pierwszy Bezimiennego, mówi, że widział go już kiedyś w swoich snach, gdzie Bezimienny walczył i pokonał wielu przeciwników. Uważa, że przyszłość bohatera jest niejasna, i że różni się od pozostałych morr. Opowiada o Umbraku, wielkim herszcie Silden. Grompel uważa się za zastępcę Umbraka, służy mu radą i jasnowidzeniem. Kiedy Bezimienny pyta się o Xardasa, szaman bez wahania zdradzi położenie wieży nekromanty w Nordmarze. Ork Zapotek zleca bohaterowi zabicie szamana, gdyż wtedy będzie mógł wyzwać na pojedynek Umbraka. Sprzedaje mikstury, rośliny i przepisy alchemiczne. Mówi bohaterowi, że będzie nauczał go tylko wtedy, kiedy zdobędzie odpowiedni szacunek wśród orków i porozmawia z Umbrakiem , naucza Bezimiennego prastarej wiedzy i sztuki alchemii. Na polecenie szefa wskazuje Bezimiennemu drogę, gdzie atakują buntownicy. Zostaje zamordowany przez głównego bohatera na polecenie Zapoteka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki