Fandom

Gothicpedia

Gromar

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gromar
Gromar (Arcania Gothic 4)(by Lother).png

Informacje
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Wyspa Feshyr
Dzierżona broń
Brak
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing

Gromar – postać występująca w ArcaniA. Jest to kochający ojciec Ivy, a także przyszły teść głównego bohatera - Bezimiennego.

ArcaniAEdytuj

Już na początku akcji gry, Ivy po obudzeniu Bezimiennego ze snu, informuje go, że jej ojciec Gromar chcę się z nim koniecznie spotkać. Okazuje się, że ktoś powiedział mu, że bohater i jego córka są razem. Nie jest on zadowolony z tego faktu, ale Bezimienny daję radę go przekonać, by zgodził się na ich ślub. Gromar nie ufa od razu Bezimiennemu, dlatego też daje mu szereg zadań, aby mógł zdobyć jego zaufanie i w efekcie wolną drogę do ożenku z ukochaną. Na początku, bohater musi mu przynieść sztylet z grobu Melgana, znajdujący się za polami farmera Knuta. Następnie, Bezimienny musi udowodnić że da radę obronić Ivy i musi wypędzić przemytnika z wyspy, którym okazuje się być Diego. Wykonując ostatnią próbę, musi udowodnić, że da radę wykarmić ukochaną, więc musi upolować trzy jelenie i przynieść ich poroża jako dowód. Gromar nie daje jednak bohaterowi łuku do tego zadania. Znajduje takowy dzięki pomocy Ivy. W między czasie, okazuje się, że Knut również, poprosił Gromara o rękę swej córki.

Dalsze losyEdytuj

Ginie podczas ataku Krwawych Żmij na Feshyr.

Więcej w Fandom

Losowa wiki