Fandom

Gothicpedia

Grok

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Grok
Grok (G3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Świątynia w Geldern
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Grok

Grokork, występujący w Gothic 3. Jest on jednym z najwyższych rangą orkowych szamanów oraz zarządza Geldern.

Przed akcją gry Edytuj

Wraz z innymi orkami przybył z północy. Potem, gdy orkowie zdobyli Geldern, Grok stanął na czele miasta. Stał się najważniejszym szamanem w Myrtanie. Opiekę nad sprawami świeckimi powierzył pułkownikowi Nemrokowi.

Gothic 3 Edytuj

Jest głównym nadzorcą wszystkich wykopalisk i poszukiwań artefaktów pradawnych. Nakazał ich mu szukać sam nekromanta Xardas. Osobiście Grok nie przepada za czarnym magiem - sądzi, iż siedzi on w swojej ciepłej wieży i grzeje nogi przy kominku, a on i jego najlepsi wojownicy urabiają sobie ręce po łokcie w poszukiwaniu relikwii pradawnych. W przeciwieństwie do pozostałych przywódców on zajmuje się sprawami magicznymi - poszukuje starożytnych artefaktów, chce zabić najpotężniejszych z druidów - Torna i Runaka, oraz zdobyć wszystkie dwanaście ognistych pucharów zanim zrobią to magowie ognia. Gdy to jemu Bezimienny odda święte puchary Grok uzna, iż bohater oddał ogromną przysługę orkowemu narodowi i godnie go za to nagrodzi. Jeśli bohater nie przystanie na jego propozycję, szaman ginie w trakcie rewolucji w Geldern.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny herszt orków na kontynencie, który jest szamanem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki