FANDOM

Grimbald – myśliwy polujący na północy Khorinis w okolicach leża czarnego trolla. Występuje w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka.

Gothic II Edytuj

Choć boi się zaatakować trzy zębacze czające się tuż koło jego obozowiska i czeka na pomoc Bezimiennego, radzi sobie z nimi pierwszorzędnie – mimo to jego lęk przed czarnym trollem jest jak najbardziej uzasadniony. Po jego zabiciu przez bohatera, Grimbald nie chce sobie przywłaszczyć skóry czarnego trolla, tylko gratuluje Bezimiennemu pokonania potężnej bestii. Po wybiciu zębaczy, Bezimienny może nauczyć się od niego paru umiejętności łowieckich.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki cierpi z powodu wprowadzenia się Horacego. Nazywa go jaskiniowym trollem, gdyż swoją chatkę zbudował w dawnej jaskini czarnego trolla. Myśliwemu nie podoba się złe zachowanie byłego zbieracza. Później okazuje się, że Grimbald był w związku z Theklą. Rozstali się, ponieważ myśliwy poświęcał czas na polowania, a nie dla ukochanej. Prosi Velayę, aby przekazała jego przeprosiny dla kucharki. Thekla, po załatwieniu formalności wyprowadza się z farmy Onara i wraca do Grimbalda. Znowu są parą, a ich miłość kwitnie.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Grimbald został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Istnieje także możliwość, że skrył się w pobliskim lesie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki