FANDOM

Grim – postać, występująca w Gothic. Jest kopaczem mieszkającym w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Mieszka w swojej chatce obok Diego i bramy zamkowej. Jest przyjaźnie nastawiony do Bezimiennego. Jeśli bohater nie zapłaci Bloodwynowi 10 bryłek rudy za ochronę, ten wynajmuje Grima, aby zabił Bezimiennego. Grim pod pretekstem odzyskania naszyjnika magnatów wyprowadza bohatera z obozu i napada na niego wraz z grupą dwóch innych kopaczy. Bezimienny wychodzi z opresji cało, lecz nie zabija Grima. Po powrocie do obozu Bezimienny może prowadzić z Grimem wojnę lub żyć w pokoju. Później Grim tłumaczy Bezimiennemu, że jeśli ten chce zostać cieniem, to musi wykonywać polecenia strażników.

Gothic Edycja Rozszerzona Edytuj

Jeśli bohater dołączy do Starego Obozu jako kopacz, Grim podszywa się pod niego podczas testu dla Cavalorna. Choć nie odbija się to na karierze bohatera, to oszust chwali się nabytą przez siebie rangą cienia. Bezimienny nie może go zaatakować z powodu machlojek Grima, który został jednym z najbardziej cenionych ludzi Gomeza. W IV rozdziale Grim dołącza do strażników strzegących przejścia na tereny orków. Tam dochodzi do jego ostatecznej konfrontacji z bohaterem, którą wygrywa ten drugi mimo tego, że oszust posiadał nową zbroję oraz miecz wykradziony ze świątyni Magów Ognia.

Gothic II Edytuj

W Gothic II Grim nie występuje, ale jest wspomniany przez Bezimiennego podczas rozmowy z bandytą spod wieży Xardasa. Bezimienny opowiada bandycie że już ktoś próbował go wyrolować, podczas próby rzekomego odzyskania amuletu magnatów.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie ginie podczas upadku bariery lub zostaje bandytą.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki