FANDOM

Graham – postać, występująca w Gothic. Jest to zręczny kopacz mieszkający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Jest również kartografem i rysownikiem. Sprzedaje mapy niedaleko Diega, jego chata znajduje się na prawo od głównej bramy. Kiedy Bezimienny na polecenie Diega musi udać się do Starej Kopalni po listę zaopatrzenia od Iana, może odebrać od Grahama mapę do Starej Kopalni.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Bezimienny weźmie od niego mapę do starej kopalni zastraszając go, później podczas rozmów z głównym bohaterem, Graham będzie marszczył brwi.
  • W ekwipunku ma szkic nagiej kobiety. Identyczny szkic występuje w Gothic II wśród dokumentów nowicjusza Babo.
  • Występuje w modyfikacji Przeznaczenie. Udało mu się uciec z Doliny i zaszył się na farmie Onara. Przebywa w kuchni Thekli. Początkowo udaje, że nie pamięta Bezimiennego (chce by wszyscy myśleli, że jest miejscowym chłopem), ale gdy bohater jasno stwierdza, że doskonale zna Grahama, ten też przyznaje, że uciekł z Kolonii. Prosi Bezimiennego, by za dużo na ten temat nie mówił. Jest związany z kilkoma zadaniami, ale poza tym nie odgrywa większej roli w grze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki