Fandom

Gothicpedia

Gothic Player Kit

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Gothic Player Kit
Gothic Player Kit (puste okno programu) (by SpY).png
Puste okno programu do Gothic

Informacje
Gatunek
Patch
Platforma
Autor

Gothic Player Kit – program potrzebny do uruchomienia modyfikacji do gry Gothic oraz Gothic II: Noc Kruka. Do poprawnego działania wymagana jest wersja 1.08k, a w przypadku Nocy Kruka wersja 2.6.

Instalacja Edytuj

Po ściągnięciu programu należy kliknąć dwa razy LPM na plik „gothic1_playerkit-1.08k.exe”, wybrać z listy wersję językową a następnie wskazać ścieżkę do katalogu z Gothic. Niemal identyczna jest instalacja Player Kita do drugiej części. Najpierw należy kliknąć na plik „gothic2_playerkit-2.6f.exe”, wybrać ścieżkę i kliknąć „Install”.

Działanie Edytuj

Aby uruchomić modyfikację, wybieramy plik „GothicStarter.exe” znajdujący się w katalogu instalacyjnym gry „(katalog w którym zainstalowany jest Gothic I/II)\System\GothicStarter.exe”. Pojawi się lista modyfikacji aktualnie zainstalowanych. Na nowszych systemach operacyjnych (Windows Vista/7/8/8.1/10) wymagane jest uruchomienie programu jako administrator.

Po wybraniu z listy modyfikacji, naciskamy przycisk „Play the Game”.

Dezinstalacja Edytuj

Plik dezinstalacyjny znajduje się w głównym folderze w którym zainstalowano program, uruchamiamy kreatora klikając dwukrotnie LPM na plik „Uninstall-PlayerKit.exe”. Usunięty zostanie jedynie Gothic Player Kit, modyfikacje pozostaną nietknięte.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki