Fandom

Gothicpedia

Gothic Player Kit

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Gothic Player Kit – program potrzebny do uruchomienia modyfikacji do gry Gothic oraz Gothic II: Noc Kruka. Do poprawnego działania wymagana jest wersja 1.08k, a w przypadku Nocy Kruka wersja 2.6.

Instalacja Edytuj

Po ściągnięciu programu należy kliknąć dwa razy LPM na plik „gothic1_playerkit-1.08k.exe”, wybrać z listy wersję językową a następnie wskazać ścieżkę do katalogu z Gothic. Niemal identyczna jest instalacja Player Kita do drugiej części. Najpierw należy kliknąć na plik „gothic2_playerkit-2.6f.exe”, wybrać ścieżkę i kliknąć „Install”.

Działanie Edytuj

Aby uruchomić modyfikację, wybieramy plik „GothicStarter.exe” znajdujący się w katalogu instalacyjnym gry „(katalog w którym zainstalowany jest Gothic I/II)\System\GothicStarter.exe”. Pojawi się lista modyfikacji aktualnie zainstalowanych. Na nowszych systemach operacyjnych (Windows Vista/7/8/8.1/10) wymagane jest uruchomienie programu jako administrator.

Po wybraniu z listy modyfikacji, naciskamy przycisk „Play the Game”.

Dezinstalacja Edytuj

Plik dezinstalacyjny znajduje się w głównym folderze w którym zainstalowano program, uruchamiamy kreatora klikając dwukrotnie LPM na plik „Uninstall-PlayerKit.exe”. Usunięty zostanie jedynie Gothic Player Kit, modyfikacje pozostaną nietknięte.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki