Fandom

Gothicpedia

Gospoda pod Rozdartą Dziewicą

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gospoda pod Rozdartą Dziewicą – gospoda, występująca w ArcaniA. Prowadzi ją właścicielka Murdra.

PołożenieEdytuj

Karczma znajduje się w zachodniej części Argaan. Jest umieszczona na drodze pomiędzy Stewark i Tooshoo, pod Świńską Górką. Obok niej umieszczony jest kamień teleportacyjny. Na zachodniej plaży znajdują się domy zamieszkane przez rybaków.

Przed akcją gryEdytuj

Prawdopodobnie Murdra prowadziła gospodę razem z mężem Belgorem. Po jego śmierci, oberżystka zachowała należącą do niego drewnianą nogę, która wkrótce potem została wykradziona z karczmy przez Lorna. Pracował tu Dartan, który jednak miał dość złego traktowania przez Murdrę, więc zebrał grupę bandytów i razem z rybakami zaczął okupować most na drodze do Stewark. Karczmę swego czasu odwiedziła nawet rodzina królewska podczas łowów.

ArcaniAEdytuj

Gospoda pod Rozdartą Dziewicą jest pierwszym skupiskiem ludzi, do którego trafia Bezimienny po dotarciu na Argaanię. Diego zleca bohaterowi znalezienie w niej Maga Ognia o imieniu Daranis, który powinien mieć informacje o świątyni ukrytej w górach. Jego pokój znajduje się na piętrze. Ze względu na bandytów, którzy zajęli most na drodze do Stewark, Murdra jest na początku niechętnie nastawiona do bohatera. Z czasem się to zmienia. Na wejściu do gospody stoi drwal Grengar, który pilnuje, kto może wejść do środka. W karczmie znajduje się kilku myśliwych, drwali i gońców leśnych. Przybywa do niej również szpieg króla RhobaraZyra, która podaje się pod poszukiwaczkę przygód. Koło karczmy znajduję się mała hodowla zwierząt, składająca się z kur i wołów. Tych drugich pilnuje stajenny. Za karczmą znajduje się niewielka jaskinia, będąca magazynem. Znajduje się tam skrzynia z ekwipunkiem gońców leśnych. Wszystkie zapasy są sprowadzane z pobliskich terenów. Pola na zachodzie są zamieszkane przez gobliny i krwiopijców, a las na wschodzie przez stado dzików i kilku bandytów.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki