FANDOM

Gospoda pod Martwą Harpią – gospoda, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jej właścicielem jest Orlan.

Położenie Edytuj

Gospoda znajduje się w centralnej części wyspy Khorinis. Ścieżki przebiegające w jej pobliżu prowadzą między innymi do:

Niedaleko znajduje się także obóz myśliwych. Aktualnie zajmuje go Dragomir, który może nauczyć Bezimiennego strzelania z kuszy.

Gothic II Edytuj

Za pięćdziesiąt sztuk złota Bezimienny może wynająć w niej pokój, gdzie jest w stanie nocować za darmo, jeśli jest paladynem lub Magiem Ognia. Orlan oprócz jedzenia może zaoferować wszelakiego rodzaju broń i skórzany pancerz, jeżeli bohater takiego nie posiada. Większość klientów to okoliczni farmerzy oraz przejezdni kupcy. Wykorzystuje to Rukhar, wyzywając ich na nierówny pojedynek. W trzecim rozdziale Orlan zaczyna się poważnie obawiać poszukiwaczy, przez których ludzie boją się przychodzić do jego gospody. Bohater może kupić runę teleportacyjną do gospody.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Karczma jest główną siedzibą tajnej organizacji Wodnego Kręgu. Odbywają się w niej sekretne zebrania tej organizacji. Kiedy Bezimienny dołącza do kręgu, to właśnie tutaj zorganizowane jest jego oficjalne przyjęcie. Poza tym bohater może nocować w niej za darmo, jeśli pokaże Orlanowi pierścień z akwamarynem, będący symbolem rozpoznawczym Wodnego Kręgu. Spotkać tu można również Grega, przesiadującego na ławce przed budynkiem, niezadowolonego z bezowocnych interesów w mieście.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W gospodzie oprócz stałych klientów zamieszkuje kilka nowych osób: Rega i Babera z farmy Sekoba, myśliwy Dragomir oraz Gaan, Pardos, Wilk i Angar z farmy Bengara. Velaya dopiero od trzeciego rozdziału może zamówić pokój, gdyż wcześniej wszystkie pomieszczenia były wynajęte. Koszt pokoju wzrósł do siedemdziesięciu sztuk złota (dziesięć sztuk za dzień). W tej modyfikacji da się otworzyć drugie wejście.

Przeznaczenie i Returning Edytuj

W gospodzie przebywa kilka innych postaci oraz są z nią związane nowe zadania.

Przeznaczenie Edytuj

Returning Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki