Fandom

Gothicpedia

Gospoda Volsufrika

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gospoda Volsufrika
Gospoda Volsufrika (zewnątrz) (Gothic 3 The Beginning) (by SpY).png
Gospoda z zewnątrz

Informacje
Typ
Gospoda
Położenie
Zarządca
Ważne postacie
Występowanie

Gospoda Volsufrika – gospoda występująca w Gothic 3: Początek. Jej właścicielem jest gorzelnik Volsufric.

PołożenieEdytuj

Budynek w którym znajduje się gospoda, położony jest na południowej części miasta Initrii znajdującego się na wyspie Tirith. Za gospodą po drugiej stronie ulicy, stoi siedziba Zakonu Krwi a na przeciwko stragan, prowadzony przez nieznanego z imienia kupca.

Przed akcją gryEdytuj

Bonkrit po kolejnej upojnej wizycie, wszczął bójkę z kilkoma nowicjuszami z Zakonu Krwi, co doprowadziło do całkowitego zakazu produkcji i sprzedaży alkoholu na wyspie. Od tej pory w gospodzie można dostać tylko wodę i mleko wilczycy.

Gothic 3: PoczątekEdytuj

Jest to dość mała gospoda, znajdują się w niej tylko dwa stoły dla siedmiu gości. Na północnej ścianie wiszą trofea z wilka, wyprawiona głowa oraz skóra. Urzęduje w niej tylko jej właściciel Volsufric, poza nim nie ma w budynku żadnych osób. Xardas nie może w niej nic kupić, jednak barman może za darmo udzielić bohaterowi kilku ważnych informacji o mieście i panującym w nim prawie.

CiekawostkiEdytuj

  • Tłumacze źle przetłumaczyli nazwę gospody, imię jej właściciela Volsufrica pisane jest przez "c" a nie "k".

Więcej w Fandom

Losowa wiki