Fandom

Gothicpedia

Gorax

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Gorax
Gorax (Gothic II) (by SpY).png
Informacje
Gildia
Zawód
Zarządca
Skarbnik
Poziom
GII: 24
GII:NK: 40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Winiarnia w klasztorze
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
kdf_508_gorax

Gorax – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to jeden z magów ognia mieszkający w klasztorze Innosa.

Gothic II Edytuj

Jest skarbnikiem, zarządcą, nadzoruje dostawy żywności i sprawuje kontrolę nad wytwarzaniem klasztornego wina produkowanego przez nowicjuszy. Po przyłączeniu się Bezimiennego do wspólnoty klasztornej odbiera od niego ofiarowane tysiąc sztuk złota. Handluje głównie magicznymi zwojami, składnikami do tworzenia run, a także oferuje napoje regenerujące manę lub punkty trafień. Bohater, będąc nowicjuszem, dostaje zadania rozdania baraniej kiełbasy nowicjuszom oraz dostarczenie wina do gospody Orlana. Jeśli Bezimienny przyłączy się do łowców smoków, Gorax z rozkazu Serpentesa zleci mu zabójstwo Pedra. Bohater nie musi zabijać nowicjusza, wystarczy, że wspomni mu o zleceniu.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po odnalezieniu przez Bezimiennego cennego posążka Innosa w celu szybkiego wstąpienia bohatera do grona nowicjuszy, odbiera statuetkę od Bezimiennego. Może sprzedać bohaterowi różne przydatne rzeczy jak magiczną różdżkę, zaklęty kostur Ulthara, kostur maga ognia. Jako jedyny handlarz oferuje szarfę gotowości, szarfę ognia i pas magicznej obrony.

Zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Dalsze losy Goraxa nie są znane. Jak każdy mag ognia, utracił moc run, a po przejęciu Khorinis przez orków prawdopodobnie zginął, został niewolnikiem, lub ukrył się gdzieś w głębi wyspy.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki