FANDOM

Gopper – postać występująca w modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka pod tytułem Podróżnik – Za liniami wroga.

Podróżnik – Za liniami wroga Edytuj

Pierwszy raz bohater spotyka Goppera na samym początku podróży, kiedy ten przewraca drzewo i zaczepia go. Podczas krótkiej rozmowy przedstawia się jako miejscowy Robin Hood i żąda od bohatera pieniędzy. Każde wyjście z sytuacji kończy się walką, którą Podróżnik przegrywa, gdyż Gopper jest zbyt silny na tym etapie rozgrywki. Bandyta zabiera pieniądze i odchodzi do Gadiukinowa. Jest z nim związane kilka zadań, między innymi zadanie naprawienia kolejki do Kołchozu, przekonanie go do głosowania na Żyridowskiego czy odzyskanie kaset z punkową muzyką. Poza tym jest bratem Konia i był niegdyś Punkiem. Jeśli chodzi o charakter Goppera, to jest bardzo wulgarny i skory do bicia, właściwie wszystko rozwiązuje przemocą. Podczas gry wielokrotnie chciał pobić głównego bohatera. Jest znany w całej okolicy pod pseudonimem Robin Hood. Jak sam powiedział: Zabieram bogatym, ale biednym też nic nie daję. Chyba że po głowie. Jeśli Podróżnik stanie po stronie Rosjan, Gopper ujawni, że też jest amerykańskim szpiegiem i otrzymał zadanie zabicia zdrajcy. Wówczas protagonista musi zabić samozwańczego Robin Hooda.

Dalsze losy Edytuj

Ginie z ręki Podróżnika lub podczas wybuchu bomby atomowej.