Fandom

Gothicpedia

Gopper

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gopper
Gopper.JPG

Informacje
Gildia
Brak
Zawód
Bandyta
Poziom
40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje

Gopper – postać, występująca w modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka pod tytułem Podróżnik - Za Liniami Wroga.

Podróżnik - Za liniami wroga Edytuj

Pierwszy raz bohater spotyka Goppera na samym początku podróży kiedy ten przewraca drzewo i zaczepia go. Podczas krótkiej rozmowy przedstawia się jako miejscowy Robin Hood i żąda od bohatera pieniędzy. Każde wyjście z sytuacji kończy się walką, którą Podróżnik przegrywa, gdyż Gopper jest zbyt silny na tym etapie rozgrywki. Bandyta zabiera pieniądze i odchodzi do Gadiukinowa. Jest z nim związane kilka zadań, między innymi zadanie naprawienia kolejki do Kołchozu, przekonanie go do głosowania na Żyridowskiego czy odzyskanie kaset z punkową muzyką. Poza tym jest bratem Konia i był niegdyś Punkiem. Jeśli chodzi o charakter Goppera to jest bardzo wulgarny i skory do bicia, właściwie wszystko rozwiązuje przemocą. Podczas gry wielokrotnie chciał pobić głównego bohatera. Jest znany w całej okolicy pod pseudonimem Robin Hood. Jak sam powiedział: Zabieram bogatym ale biednym też nic nie daje. Chyba, że w mordę. Jeśli Podróżnik stanie po stronie Rosjan, Gopper ujawni, że też jest amerykańskim szpiegiem i otrzymał zadanie zabicia zdrajcy. Wówczas protagonista musi zabić Robin Hooda.

Dalsze losy Edytuj

Ginie z ręki Podróżnika lub podczas wybuchu bomby atomowej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki