Fandom

Gothicpedia

Gońcy Leśni

5324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
Goniec Leśny.jpg

Artwork Gońca Leśnego

Gońcy Leśni – jedna z gildii, występująca w Gothic 3 i w ArcaniA. W prawie każdym oddziale jest jeden druid.

Opis Edytuj

Gońcy Leśni to ludzie żyjący w harmonii z naturą. Zamieszkują zazwyczaj w jaskiniach i w lasach. Wraz z druidami pomagali ludziom w ciężkich sytuacjach. Są oni wierni Adanosowi. Gdy wybuchła wojna nie okazali wrogości orkom, oczywiście bez wzajemności. Teraz Gońcy walczą okazyjnie z orkami oraz przy odrobinie czasu polują na zwierzęta. Za pierwsze zadania można uzyskać u nich nawet 50 pkt. reputacji. W ArcaniA ich mistrzem jest Craglan.

Gothic Edytuj

W pierwszej części gry nie występują, ponieważ są bardzo ufni i z zasady nie sprawiają kłopotów, a co z tym idzie nie zostali zesłani do kolonii karnej w Khorinis.

Gothic 3 Edytuj

Gońcy leśni.jpg

Obóz Gońców Leśnych

W Gothic 3 gry Gońcy Leśni stoją na progu wyginięcia, gdyż są nieustannie tępieni przez orków. Różne obozy Gońców są rozsiane po całej Myrtanie.

Najważniejsze obozy: Edytuj

  • Wioska Gońców niedaleko Montery, obecnie zniszczona, w której urzęduje przywódca druidów.
  • Mały obóz niedaleko Geldern, jego mieszkańcy są odpowiedzialni za zniszczenie kilku farm należących do Trelis.
  • Obóz na pólnocny wschód od Silden, grupa gońców leśnych wraz z druidem Runakiem uciekający przed łowcami druidów.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W tej części Gońcy Leśni też występują. Jedni mieszkają w chacie, niedaleko Silden z druidem, a Gońcy Porgana nadal mieszkają z nim w swoim małym obozie.
Goniec leśny (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Jeden z gońców

ArcaniA Edytuj

Na wyspie Argaan urzęduje cała gildia Gońców Leśnych, jednak w przeciwieństwie do ich pobratymców z kontynentu nie zarządza nimi druid. Cała gildia znalazła się w poważnych kłopotach podczas wojny z Myrtaną, kiedy większość z jej członków zginęła podczas bitwy z Lordem Hagenem. Jej przywódcą jest Craglan.

Ciekawostki Edytuj

  • Najbardziej rozpowszechnioną bronią Gońców jest łuk gońca leśnego.
  • Lester mimo że nie jest Gońcem Leśnym nosi ich strój, od wersji 1.75.14 nosi strój druida.
  • W Gothic 3 jedyny goniec leśny z przedstawionym imieniem i jedyny z którym można porozmawiać to Arakos - strażnik druida Porgana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki