FANDOM

Gniew Stwórcy – broń jednoręczna lub dwuręczna występująca w modyfikacji Returning. Jest to najpotężniejszy oręż możliwy do zdobycia przez Bezimiennego.

Returning Edytuj

Powstaje poprzez połączenie przez Bezimiennego wykutego przez niego mieczaczarnej rudy z trzema elementami żywiołaków i sercem Śniącego, reprezentującym ciemność. Bohater dokonuje tego dzięki zwojowi z zaklęciem przesyłania energii (takim, jaki swego czasu otrzymał od Xardasa) stworzonym przez Pyrokara. Używa go do walki z Opiekunami, gdyż tylko tak potężny oręż jest w stanie zranić boską istotę. Po pokonaniu ich przywódcy, Stonnosa, miecz ulega zniszczeniu. W zależności od tego, jaki miecz wykuł, Gniew Stwórcy jest jednoręczny lub dwuręczny. Obydwa ostrza utrzymane są w czarnych barwach dzięki zawartej w nich czarnej rudzie, a z rękojeści wypływa boskie światło. Jednoręczny miecz zadaje czterysta punktów obrażeń i wymaga stu osiemdziesięciu punktów siły, żeby go użyć. Dwuręczny zaś zadaje pięćset punktów obrażeń, a do jego uniesienia bohater potrzebuje dwustu punktów siły.

Ciekawostki Edytuj

  • W polskim patchu 1.3.1 bohater może stworzyć go jako kuszę lub łuk. Dodatkowo zostają zwiększone wymagania co do siły.
  • W podstawowej wersji wygląda jak kiepskie ostrze magiczne i jego konsekrowane wersje.