FANDOM

Gniew Berserkera – broń dwuręczna występująca w Gothic 3, Gothic 3: Zmierzch Bogów i ArcaniA: Upadek Setarrif.

Gothic 3 Edytuj

Jest to niesamowicie potężny topór. Już sam jego kształt i wyprofilowanie powinno wśród przeciwników wzbudzać respekt. Można go znaleźć w czterdziestej siódmej ciężkiej skrzyni, które są rozmieszczone na terenie Myrtany, Nordmaru i Varantu.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Wygląd topora nie uległ zmianie. Lekko zmieniły się natomiast jego statystyki: do uniesienia go potrzeba dwadzieścia punktów siły więcej, lecz zadaje o aż dziesięć punktów mocniejsze obrażenia. Bohater może go znaleźć w dwudziestej trzeciej ciężkiej skrzyni, ze wszystkich, które są porozrzucane na obszarze Myrtany.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

W dodatku do czwartej części gry wygląd oraz statystyki topora gwałtownie się zmieniły. Jest on teraz podobny do skrzydlatego topora, a mianowicie posiada obosieczne ostrze z grawerunkami po bokach, a wokół niego roztacza się energia. Jego opis podaje, że dawniej należał do pirata Agnira Rekinożercy, który po odkryciu, że oręż mu skradziono, zrównał z ziemią pewne miasto. Gniew Berserkera dodaje punkty do wytrzymałości, umiejętności łowieckiej i zdrowia, a także daje możliwość sparaliżowania wroga na krótki okres. Bezimienny może go znaleźć w skrzyni na plaży, na której panoszą się opętane ogniste jaszczury, nieopodal farmy Armina.

Ciekawostki Edytuj