Wikia

Gothicpedia

Girion

4908stron na
tej wiki
Komentarze29
Girion
Girion (by SpY).png

Informacje
Gildia
Poziom
40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Pal_207_Girion (Khorinis)
Pal_207_Girion_DI (Wyspa Irdorath)

Girion – postać, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz w modyfikacji do Gothic 3Content Mod. Jest to paladyn, mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Prawdopodobnie stacjonował w Vengradzie. Przybył z kontynentu wraz z innymi stoma paladynami na rozkaz Rhobara II.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bohater może go spotkać w górnym mieście Khorinis przed ratuszem. Jest nieco opryskliwy w stosunku do naszego przyszłego króla Myrtany. Jeśli Bezimienny jest już paladynem, Girion może go nauczyć walki bronią dwuręczną. W piątym rozdziale staje wybrańcowi bogów na drodze do przejęcia Esmeraldy, ale krótka rozmowa przekonuje go do dobrych intencji bohatera. Popłynie na Dwór Irdorath i może być doskonałym nauczycielem dla bohatera. Bezimienny może mu przynieść pierścień pułkownika orków przebywającego na wyspie Irdorath.

Dalsze losy Edytuj

Po dopłynięciu Bezimiennego na kontynent, Esmeralda została zaatakowana przez piratów, prawdopodobnie został przez nich pojmany albo zabity.

Content Mod Edytuj

Girion został zabity przez porywaczy Esmeraldy. Jego ciało spoczywa na brzegu wyspy piratów.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II i Gothic II: Noc Kruka posiada on pancerz rycerza, a Content Modzie pancerz paladyna.
  • Girion w Gothic II przedstawia się jako mistrz broni dwuręcznej i gdy Bezimienny jest paladynem, uczy go do 90 punktów walki tą bronią, a pomimo to posiada on jednoręczny miecz paladyna i walczy bronią na średnim poziomie zaawansowania.
  • We wspomnianej modyfikacji w ekwipunku posiada tylko rybę.

Więcej od Wikii

Losowa wiki