Fandom

Gothicpedia

Girion

5340stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze31 Udostępnij

Girion – postać, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz w modyfikacji do Gothic 3Content Mod. Jest to paladyn, mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Prawdopodobnie stacjonował w Vengradzie. Przybył z kontynentu wraz z innymi stoma paladynami na rozkaz Rhobara II.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bohater może go spotkać w górnym mieście Khorinis przed ratuszem. Jest nieco opryskliwy w stosunku do naszego bohatera. Jeśli Bezimienny jest już paladynem, Girion może go nauczyć walki bronią dwuręczną. W piątym rozdziale staje wybrańcowi bogów na drodze do przejęcia Esmeraldy, ale krótka rozmowa przekonuje go do dobrych intencji bohatera. Popłynie na Dwór Irdorath i może być doskonałym nauczycielem dla bohatera. Bezimienny może mu przynieść pierścień pułkownika orków przebywającego na wyspie Irdorath.

Dalsze losy Edytuj

Po dopłynięciu Bezimiennego na kontynent, Esmeralda została zaatakowana przez piratów, prawdopodobnie został przez nich pojmany albo zabity.

Content Mod Edytuj

Girion został zabity przez porywaczy Esmeraldy. Jego ciało spoczywa na brzegu wyspy piratów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki