FANDOM

Garvell – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Buduje statek w dzielnicy portowej, gdyż obawia się ataku orków na miasto. Bardzo narzeka na swoich pracowników i prosi Bezimiennego o informacje na temat zielonoskórych, orka zwiadowcy przebywającego w okolicach miasta oraz paladynów przybyłych do miasta. O dwóch pierwszych informacjach Bezimienny może się dowiedzieć od strażnika Rangara, przebywającego na placu wisielców stawiając mu dwa piwa. O wiadomości dotyczącej paladynów może się dowiedzieć pytając lorda Andre, gdy przystąpi do straży miejskiej; bądź też od lorda Hagena, gdy zyska możliwość rozmowy z nim.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Garvell poszukuje swojego zaginionego pracownika - Monty'ego, który pracuje jako niewolnik w obozie bandytów w Jarkendarze.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki na miejscu warsztatu należącego do Garvella, znajduje się zakład kamieniarski. Dodatkowo Velaya dowiaduje się od Kardifa, że statek Garvella zatonął obok wyspy ze skarbami gildii złodziei. Przeżył tylko Brahim, którego Velaya będzie musiała uratować.

Piratenleben Edytuj

W modyfikacji Piratenleben Garvell ucieka z Khorinis i zaciąga się do załogi piratów Grega.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Garvell został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Możliwe też, że zdążył zbudować statek i uciec na kontynent.