Fandom

Gothicpedia

Garvell

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Garvell – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Buduje statek w dzielnicy portowej, gdyż obawia się ataku orków na miasto. Bardzo narzeka na swoich pracowników i prosi Bezimiennego o informacje na temat zielonoskórych, orka zwiadowcy przebywającego w okolicach miasta oraz paladynów przybyłych do miasta. O dwóch pierwszych informacjach Bezimienny może się dowiedzieć od strażnika Rangara, przebywającego na placu wisielców stawiając mu dwa piwa. O wiadomości dotyczącej paladynów może się dowiedzieć pytając Lorda Andre, gdy przystąpi do straży miejskiej; bądź też od Lorda Hagena, gdy zyska możliwość rozmowy z nim.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Garvell poszukuje swojego zaginionego pracownika - Monty'ego, który pracuje jako niewolnik w obozie bandytów w Jarkendarze.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Garvell został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Możliwe też, że zdążył zbudować statek i uciec na kontynent.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki