Fandom

Gothicpedia

Garsh-Korpak

4983strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Garsh-Korpak
Garsh-Korpak (Piratenleben) (by Jao98).png
Informacje
Gildia
Tytuł
Władca orków
Zawód
Szaman
Miejsce zamieszkania
Mroczny grobowiec
Miejsce pobytu
Wielka sala
Dzierżona broń
Noszony strój
Brak
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Brak

Garsh-Korpak - postać występująca tylko w modyfikacji Piratenleben. Jest to mroczny, a za razem były władca orkowego ludu, później władca mrocznego grobowca.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Był sławnym orkowym władcą. Jednak orkowie skazali go na śmierć i pochowali w mrocznej krypcie. Nie wiedzieli jednak, że był zbliżony do Beliara. Po śmierci mroczny bóg przeklął go, by wiecznie trwał w nieumarłym bycie. Po wskrzeszeniu został władcą krypty. Przez długi czas służyły mu zagubione ludzkie dusze i inne istoty. Był też źródłem mocy, która utrzymywała je wszystkie w niewoli.

Piratenleben Edytuj

W jego krypcie zjawił się młody pirat dążący tylko do naprawy swej bandery. Aby pomóc swym przyjaciołom w naprawach była mu potrzebna pomoc dwóch duchów. Jednak nie mogły opuścić grobowca póki Garsh-Korpak żył. Rhen postanowił zgładzić orka, by duchy mogły spokojnie udać się do Biblioteki w kanionie. Nie udałoby mu się, gdyby nie pomoc niewolnika Kerashera. Jego rytuał został źle przeprowadzony i zachował iskrę wolnej woli. Niestety było to za mało ,by otwarcie sprzeciwić się orkowi. Cud, na który czekał objawił się właśnie w postaci Rhena. Ożywiony sługa dał mu szczegółowe wskazówki, jak ma dokonać obrzędu. Zostając sługą Garsh-Korpaka mógł już bez problemu przeniknąć przez kratę zagradzającą drogę do Wielkiej Sali. Kerasher udzielił mu jeszcze kilku wskazówek odnośnie samej walki z orkiem. W końcu doszło do konfrontacji. Orkowy władca widząc Rhena myślał, że to kolejny łatwy do obalenia przeciwnik. Nie zdążył jednak wydać jednego rozkazu, a już rozgorzała walka. Wielki władca poległ, a jego śmierć przywróciła wolność wszystkim jego niewolnikom. Po zniszczeniu jego halabardy przez Kerashera było pewne, że już nigdy nie powróci.

Lista niewolników Edytuj

Oto spis wszystkich postaci będących pod mocą orka, aż do jego śmierci:

Ciekawoskti Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki