Fandom

Gothicpedia

Garaz

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Garaz
Garaz (NK).png

Informacje
Gildia
Poziom
40
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
BDT_10024_Addon_Garaz

Garaz – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w obozie bandytów.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest strażnikiem w kopalni. Pilnuje, aby pełzacze nie atakowały kopaczy. Nie lubi Bloodwyna, ale wzywa go, gdy Bezimienny upora się z pełzaczami. Po zabiciu Bloodwyna gratuluje Bezimiennemu i mówi, że tamten sam się o to prosił. Później Garaz idzie do groty, którą Bezimienny oczyścił kilka chwil wcześniej, aby sprawdzić, ile znajduje się w niej bryłek złota.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Przekroczył portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Pilnuje na zmianę więzienia w którym przetrzymywani są magowie wody i Thorus. Jest oschły i nieprzyjemny w stosunku do Velayi. Później wyrusza wraz z innymi bandytami podbić wyspę. Wraz z Sentenzą i Raoulem pilnuje Lariusa. Ginie po walce w wojowniczką.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Garaz został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli w Gothic II: Noc Kruka gracz wejdzie w jego postać za pomocą kodów, to wszyscy go zaatakują, gdyż nie nosi pancerza bandyty.
  • Garaz wspomina, iż żeby dostać się do niektórych złóż złota, trzeba użyć drabiny. Chwilę później dodaje jednak, że nie są one używane od czasu upadku bariery.

Więcej w Fandom

Losowa wiki