FANDOM

Gallahad – postać występująca w modyfikacji Returning. Jest to mieszkaniec i miejski mag miasta Khorinis.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Był on wysoko położonym, bardzo szanowanym obywatelem Khorinis. Pewnego dnia wdał się w awanturę z Sędzią, który zrzuciwszy na Gallahada całą winę, pozbawił go wszystkiego. Po tym incydencie pozbawiony dobrego imienia mag, przenosi się z górnego miasta do Dzielnicy Portowej.

Returning Edytuj

Mieszka w Dzielnicy Portowej, od rana do wieczora czyta księgę z pulpitu. Jest zgorzkniały i nieuprzejmy wobec Bezimiennego. Jednak, gdy bohater po wysłuchaniu jego historii decyduje mu się pomóc, od razu obiecuje mu sowitą nagrodę za wykonanie zadania. Prosi Wybrańca Bogów o zgromadzenie listów polecających od wpływowych ludzi w mieście, które zdobyć mają uznanie gubernatora Lariusa i tym samym zmienić jego opinię na temat wrobionego maga. Gdy Bezimienny wraca z listami od Gerbrandta, Fernanda, Lutero i Salandrilla, Gallahad nakazuje mu dostarczyć wszystkie pisma do rąk gubernatora. Po zobaczeniu listów Larius przywraca Gallahadowi dobre imię i zatrudnia go z powrotem na stanowisko miejskiego maga. Gdy rola Bezimiennego w jego historii dobiega końca, dotrzymuje słowa i obdarowuje bohatera, po czym opuszcza swoją starą chatę i zamieszkuje w ratuszu, gdzie od rana do wieczora wypełnia swą pracę. Jeśli jako nagrodę za pomoc wybierzemy naukę magii, to jest on potencjalnie jedynym magiem uczącym kręgów i tworzenia run, który nie wymaga od nas bycia członkiem jakiejkolwiek gildii.

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe jest również zdobycie listu od Valentino. Jednak, gdy będziemy chcieli dać go Gallahadowi, ten nie przyjmie go twierdząc, że nikogo nie obchodzi jego zdanie.