Fandom

Gothicpedia

Gaan

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Gaan
Gaan (Gothic II)(by Lother).png

Informacje
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Okolice przełęczy
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_961_Gaan

Gaan – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to myśliwy przebywający koło farmy Bengara.

Gothic II Edytuj

Został wynajęty przez właściciela ziemskiego – Bengara do ochrony farmy. Może nauczyć Bezimiennego trochę o myślistwie. Ma problemy z prychającym zębaczem, który odstrasza zwierzynę. Zleca zabicie bestii, Bezimiennemu. W trzecim rozdziale narzeka na potwory z górniczej doliny.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Należy do tajnej organizacji Wodny Krąg. Jako jeden z członków ma za zadanie pilnowanie przełęczy.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Gaanowi udaje się przeżyć atak orków na farmę Bengara. Obecnie zamieszkuje namiot znajdujący się niedaleko tawerny Orlana. Mówi, że takie życie mu odpowiada i nie chce się nigdzie przeprowadzać. Odrzuca propozycje Velayi dotyczące pracy ochroniarza na farmie Fellana czy przy budowie domu wojowniczki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Gaan został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Jako iż polował blisko przejścia do przełęczy, mógł usłyszeć nadciągające hordy orków i w porę zbiec do lasu.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki