Fandom

Gothicpedia

Górne Miasto

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Górne Miasto
Górne Miasto w Khorinis (by SpY).png
Informacje
Położenie
Mieszkańcy
Szanowani obywatele
Zarządca
Ważne postacie
Ważne miejsca
Występowanie

Górne Miasto – najbogatsza dzielnica znajdująca się w Khorinis, do której mają dostęp jedynie bogaci oraz szanowani obywatele miasta.

Bezpieczeństwo Edytuj

Jest to bardzo mocno ufortyfikowane miejsce. Dzielnicy patrolują strażnicy miejscy ubrani w ciężki pancerz straży.

Prawo wstępu Edytuj

Przed przybyciem paladynów do Khorinis, do Górnego Miasta miał wstęp każdy jego mieszkaniec. Jednak od czasu przybycia wojowników Innosa, mogą wchodzić tylko szanowane osoby.

Kto mieszka w tej dzielnicy? Edytuj

W tym miejscu Bezimienny może spotkać wiele ważnych osobistości, między innymi dawnego Gubernatora Khorinis Lariusa oraz Sędziego, którego poznał w intrze pierwszej części Gothic. Mieszkają tu też kupcy: Fernando, Salandril i Lutero.

Wielkość Edytuj

Jest to dosyć rozległy teren, do którego dostać się można tylko jedną drogą, poprzez schody znajdujące się niedaleko południowej bramy.

Budynki Edytuj

Można znaleźć tutaj najważniejszy budynek, czyli Ratusz, otoczony pięknym ogrodem, którym zajmuje się Ogrodnik. Przesiaduje w nim Lord Hagen i reszta wojowników Innosa. W Górnym Mieście swoje mieszkanie ma również stary przyjaciel Bezimiennego - Diego, który po przepędzeniu Gerbrandta zajął jego dom. W każdej posiadłości znajdują się bardzo cenne przedmioty, takie jak Krwawe Puchary, które chce zdobyć przywódca Gildii złodziei - Cassia.

Dostęp Edytuj

Aby Bezimienny mógł się dostać do tego miejsca, musi zostać obywatelem miasta, czyli czeladnikiem u jednego z mistrzów.

Osoby zamieszkałe w Górnym Mieście: Edytuj

Obywatele: Edytuj

Paladyni: Edytuj

Strażnicy Miejscy: Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wielu domach są ukryte przejścia a za nimi skrzynie;
  • jest jeszcze jeden sposób na dostanie się do Górnego Miasta: Koło domu Garbrandta znajduje się fragment muru niższego od reszty, dzięki czemu można nad nim przeskoczyć od strony fosy (w modyfikacji Velaya - Historia Wojowniczki znajduje się na nim drut kolczasty).

Więcej w Fandom

Losowa wiki