Fandom

Gothicpedia

Frakcja zachodnia

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Frakcja zachodnia
Geldern1.JPG
Geldern - miasto zarządzane przez Inoga
Informacje
Położenie
Zachód Myrtany
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne miejsca
Występowanie

Frakcja zachodnia – w czasie wojny domowej teren zachodniej Myrtany, zrzeszony przez Inoga i Anoga.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Gdy wybuchnął konflikt między Gornem, a Thorusem, bracia Inog i Anog, którzy mieli we władaniu miasta Geldern i Silden postanowili nie brać udziału w starciach. Zakazali swoim ludziom kontaktów z innymi frakcjami oraz chcieli po prostu przeczekać wojnę. Jednak ich poddani nie byli do końca zadowoleni z ich rządów. W rozmowie z obywatelami Silden, Bezimienny dowiaduje się, że woleliby mieć oni lepszych władców. Główny bohater zachęca Anoga do wzięcia udziału w walkach po stronie Gorna. Ten jednak nie ufa mu i prosi o sprowadzenie do Silden Inoga w celu naradzenia się. Ostatecznie bracia nie podejmują żadnych kroków zmierzających do zaprowadzenia pokoju w Myrtanie. Przyszły król Myrtany nie jest wtedy zadowolony z ich postawy.

Dalsze losy Edytuj

Gdy uprzedzenia do innych frakcji ustają, a na tron Myrtany zostaje powołany Rhobar III, obszar ten zostaje wcielony do królestwa.

Terytorium Edytuj

Frakcja zachodnia obejmuje całą zachodnią część Myrtany - od gór na zachodzie aż do rzeki w centrum. W jej posiadaniu jest kilka kopalń i farm. Największymi miastami tego obszaru są:

  • Geldern - miasto kopalń i artefaktów, dowodzone przez Inoga;
  • Silden - osada pod rządami Anoga.

Więcej w Fandom

Losowa wiki