Fandom

Gothicpedia

Flint

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Flint
Flint (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Karczmarz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nieznany (zależny od Bezimiennego)
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
spawn Flint

Flint – postać występująca w Gothic 3. Jest to karczmarz i właściciel gospody. Mieszka w górskim mieście - Faring.

Gothic 3 Edytuj

Cenią go najemnicy z miasta, uznając go za jednego z najlepszych gospodarzy. Cieszy go ten fakt. Daje on za opłatą schronienie oraz wyżywienie wędrowcom i pielgrzymom min. asasynowi Aliemu. Jest dla Bezimiennego bardzo miły i może mu pomóc w przedostaniu się do pobliskiego zamku. Flint daje Bezimiennemu trzy butelki gorzałki , aby mógł je rozdać trzem najważniejszym orkom w wiosce. Pragnie nieco rozprowadzić alkohol wśród orków i uzyskać ich łaskę. W zamian chce, aby przy wręczaniu wódy pozdrowić od niego orków. Jest jedną z osób do której Bezimienny może się zgłosić po nordmarską starkę, lecz niestety mówi, że już jej nie ma. Większość dnia spędza przy szynkwasie lub sprzątając swój lokal. Może opowiedzieć bohaterowi nieco o mieście, panujących w nim zasadach oraz poszczególnych najemnikach.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy uzależnione są od decyzji Bezimiennego. Jeśli zdecyduje się on oswobodzić Faring, Flint zginie lub ucieknie, ponieważ staje po stronie orków. Natomiast gdy bohater sprzymierzy się z orkami, to ten nadal będzie tam mieszkał.

Ciekawostki Edytuj

  • W poradniku dodawanym do Gothic 3 Flint jest błędnie przedstawiony jako ork.
  • W Quest Pack 4 staje po stronie buntowników podczas wyzwalania Faring.

Więcej w Fandom

Losowa wiki