Fandom

Gothicpedia

Fletcher

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij

Fletcher – postać, występująca w Gothic oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest strażnikiem ze Starego Obozu, a później bandytą Kruka.

Gothic Edytuj

Jest strażnikiem średniego stopnia w Starym Obozie. Nie jest zadowolony ze swojej funkcji, ponieważ zaginął strażnik Nek, a on ma go zastąpić. Jako jedyny strażnik nie pobiera od Bezimiennego zapłaty za ochronę. Ponadto zleca przyszłemu królowi Myrtany znalezienie Neka. Jest winien Scatty'emu sporą ilość bryłek rudy. Gdy Stary Obóz wypowiada wojnę Nowemu Obozowi, Fletcher pilnuje północnej bramy Starego Obozu. Kiedy bohater do niego podchodzi zostaje okrzyknięty zdrajcą, po czym Fletcher rzuca się na niego z oddziałem strażników.

Przed akcją Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po upadku bariery dołącza do Kruka. Został szefem myśliwych, pilnował wejścia do obozu bandytów w Jarkendarze. Miał dobrą reputację pośród swoich podwładnych. Został zamordowany przez Franko, o czym można się dowiedzieć od Edgora.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli w Gothic Bezimienny zabije go przed czwartym rozdziałem, to strażnicy strzegący głównej bramy nie zaatakują bohatera.
  • W modyfikacji Gothic Edycja rozszerzona zamiast niego bramy pilnuje Brandick.
  • W nocy, gdy przechodzi się obok niego, rozpoczyna się dialog, w którym Fletcher każe nam iść do domu z poddaszem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki