FANDOM

Fletcher – postać, występująca w Gothic oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest strażnikiem ze Starego Obozu, a później bandytą Kruka.

Gothic Edytuj

Jest strażnikiem średniego stopnia w Starym Obozie. Nie jest zadowolony ze swojej funkcji, ponieważ zaginął strażnik Nek, a on ma go zastąpić. Jako jedyny strażnik nie pobiera od Bezimiennego zapłaty za ochronę. Ponadto zleca przyszłemu królowi Myrtany znalezienie Neka. Jest winien Scatty'emu sporą ilość bryłek rudy. Gdy Stary Obóz wypowiada wojnę Nowemu Obozowi, Fletcher pilnuje północnej bramy Starego Obozu. Kiedy bohater do niego podchodzi zostaje okrzyknięty zdrajcą, po czym Fletcher rzuca się na niego z oddziałem strażników. Jeśli Bezimienny w pierwszym rozdziale będzie w nocy zwiedzał okolice areny, Fletcher powie mu żeby poszedł spać i wskaże mu pustą chatę. Ponadto ostrzeże go, że jeśli zostanie przyłapany na myszkowaniu w innych chatach, to ten oduczy go tego raz na zawsze.

Przed akcją Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po upadku bariery dołącza do Kruka. Został szefem myśliwych, pilnował wejścia do obozu bandytów w Jarkendarze. Miał dobrą reputację pośród swoich podwładnych. Został zamordowany przez Franko, o czym Bezimienny może się dowiedzieć od Edgora.

Bandyci Edytuj

Jest on dowódcą obozu myśliwych i próbuje ogarnąć sytuację m.in. wydając komuś pracę. Na początku rozmawia z bohaterem, a następnie zleca mu kilka zadań. Gdy zrobi wystarczająco wiele, Fletcher wpuszcza go do obozu. Związany jest także z zadaniami od Fiska, gdzie musi wpisać na listę potrzebne mu towary. Po wykonaniu ważnych zadań dla obozu, odsyła bohatera do Huno, żeby ten sprzedał mu ciężki pancerz. Po wydarzeniu w kopalni ginie z ręki Franko.

Opowie także bohaterowi o koloni oraz o zdarzeniach, które się tam wydarzyły m.in o Neku.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki