FANDOM

Finn – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest kopaczem mieszkającym w obozie bandytów.

Przed akcją gry Edytuj

W rozmowie z Bezimiennym mówi, że zajmuje się górnictwem od trzydziestu pięciu lat. Prawdopodobnie pracował w jakiejś kopalni.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest najlepszym górnikiem w obozie. Może zwiększyć i ocenić umiejętności Bezimiennego dotyczące wydobywania złota. Uważa, że Esteban jest w porządku, ponieważ do kopalni wpuszcza tylko osoby, które znają się na górnictwie. Finn jest jednym z pięciu ludzi (on, Emilio, Paul, Lennar i Logan), których Bezimienny może wysłać do kopalni, za co sam uzyska do niej wstęp.

Bandyci Edytuj

Pracuje w kopalni. Opowie krótko o sobie oraz da radę na temat kopania złota. Ponadto nie pełni większej roli.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Należał do grupy bandytów, która przekroczyła portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Narzeka na brak pracy, gdyż w okolicy nie ma żadnej kopalni. Velaya odkrywa jednak w okolicznej jaskini złoże magicznej rudy. Kiedy wojowniczka mówi kopaczowi o swoim odkryciu, ten podchodzi do sprawy sceptycznie. Postanawia jednak zobaczyć jaskinię. Później okazuje się, że Velaya miała rację i on wraz z Lennarem i Emilio rozpoczynają pracę w kopalni. Wydobycie w jaskini nie trwa jednak długo, ponieważ Finn wyrusza wraz z innymi bandytami do obozu mieszczącego się za farmą Bengara. Ginie tam po walce z bohaterką.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Finn został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki