Fandom

Gothicpedia

Fester

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Fester – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to najemnik z farmy Onara, należący do grupy Sylvia.

Gothic IIEdytuj

Całymi dniami trenuje walkę na ścieżce prowadzącej na farmę. Ma on za zadanie zlikwidować gniazdo polnych bestii. W zamian za pomoc Bezimienny może poprosić o dwie rzeczy:

  1. Wstawiennictwo na farmie. Po bitwie jednak zmienia zdanie, gdyż rozpowiadając o tym jak bohater mu pomógł, inni dowiedzieliby się, że nie poradził sobie z polnymi bestiami, co zniszczyłoby jego wizerunek wśród towarzyszy. Po tym Bezimienny może go zaatakować, a inni najemnicy nie będą na to zwracać uwagi.
  2. Pieniądze. W tym przypadku także zmienia zdanie, twierdząc, że był lepszy, a bohater w zamian zdobył doświadczenie. Po tym Bezimienny także może go zaatakować, a inni najemnicy nie będą na to zwracać uwagi.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Fester wraz z Sentenzą i Raoulem z farmy Onara przyłączył się do bandytów z Jarkendaru, a jego kolega stał się nowym przywódcą rabusiów. Fester szybko stał się jednym z ważniejszych bandytów w obozie. Podczas gdy elitarni bandyci wyruszają na podbój wyspy, Fester zostaje zastępcą Sentenzy w obozowisku. Po krótkiej rozmowie ginie w walce z Velayą. Posiadał on klucz przywódcy do ekwipunku wszystkich więźniów.

Dalsze losyEdytuj

W IV rozdziale, jeśli Bezimienny został paladynem, los Festera zależy od decyzji bohatera, ponieważ "łowca polnych bestii" zostaje zaatakowany przez Herszta Orków i bez pomocy przyszłego króla Myrtany zginie.

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki