Fandom

Gothicpedia

Fester

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Fester
Fester by Kubusiek24.PNG

Informacje
Gildia
Poziom
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Droga na farmę Onara
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
insert sld_816_fester

Fester – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to najemnik z farmy Onara, należący do grupy Sylvia.

Gothic IIEdytuj

Całymi dniami trenuje walkę na ścieżce prowadzącej na farmę. Ma on za zadanie zlikwidować gniazdo polnych bestii. W zamian za pomoc Bezimienny może poprosić o dwie rzeczy:

  1. Wstawiennictwo na farmie. Po bitwie jednak zmienia zdanie, gdyż rozpowiadając o tym jak bohater mu pomógł, inni dowiedzieliby się, że nie poradził sobie z polnymi bestiami, co zniszczyłoby jego wizerunek wśród towarzyszy. Po tym Bezimienny może go zaatakować, a inni najemnicy nie będą na to zwracać uwagi.
  2. Pieniądze. W tym przypadku także zmienia zdanie, twierdząc, że był lepszy, a bohater w zamian zdobył doświadczenie. Po tym Bezimienny także może go zaatakować, a inni najemnicy nie będą na to zwracać uwagi.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Fester wraz z Sentenzą i Raoulem z farmy Onara przyłączył się do bandytów z Jarkendaru, a jego kolega stał się nowym przywódcą rabusiów. Fester szybko stał się jednym z ważniejszych bandytów w obozie. Podczas gdy elitarni bandyci wyruszają na podbój wyspy, Fester zostaje zastępcą Sentenzy w obozowisku. Po krótkiej rozmowie ginie w walce z Velayą. Posiadał on klucz przywódcy do ekwipunku wszystkich więźniów.

Dalsze losyEdytuj

W IV rozdziale, jeśli Bezimienny został paladynem, los Festera zależy od decyzji bohatera, ponieważ "łowca polnych bestii" zostaje zaatakowany przez Herszta Orków i bez pomocy przyszłego króla Myrtany zginie.

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki