Fandom

Gothicpedia

Fernando

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Fernando
Fernando (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_405_fernando

Fernando – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel, mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Przed upadkiem magicznej bariery zajmował się przewożeniem ładunków magicznej rudy na kontynent.

Gothic II Edytuj

Mieszka w Górnym Mieście. Jest bardzo bogatym kupcem, który utrzymuje się z oszczędności. W II rozdziale zleca Bezimiennemu zadanie, aby dowiedział się o sytuacji w Górniczej Dolinie. Jeżeli Bezimienny jest magiem ognia , otrzymuje po wykonaniu zadania pusty kamień runiczny, jeżeli najemnikiem, bądź strażnikiem miejskim, Bezimienny otrzymuje w nagrodę pierścień życia. Gdy Bezimienny jest magiem ognia, Fernando zostaje opętany przez poszukiwaczy.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W Gothic II: Noc Kruka wplątany jest w układy z bandytami – sprzedaje im nielegalnie broń. Bezimienny może pozbierać dowody oskarżające kupca i zamknąć go w więzieniu (lepiej zrobić to w III rozdziale, gdy wykona się zlecone przez niego zadanie).

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Fernando jest jedynym więźniem odsiadującym wyrok w koszarach. Jest zły i nie chce rozmawiać z Velayą. Bohaterka odnajduje w skrzyni straży szpadę oraz pierścień gildii Araxos. Po odnalezieniu byłego właściciela rzeczy proponuje odkupienie ich. Ten jednak nie chce i nie może trzymać pamiątek ze względu na ich i swoją przeszłość.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Fernando został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki