FANDOM

Fernando – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel, mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Należy do gildii kupieckiej Araxos, zajmującej się transportem magicznej rudy na kontynent. Wraz z upadkiem bariery statki przestają zawijać do Khorinis, tym samym Fernando traci kontakt gildią i zyski płynące z eksportu rudy.

Gothic II Edytuj

Mieszka w górnym mieście. W drugim rozdziale zleca Bezimiennemu zadanie, aby dowiedział się o sytuacji w Górniczej Dolinie. Jeżeli Bezimienny jest magiem ognia, otrzymuje po wykonaniu zadania pusty kamień runiczny, jeżeli najemnikiem, bądź strażnikiem miejskim, Bezimienny otrzymuje w nagrodę pierścień życia. Gdy Bezimienny jest magiem ognia, Fernando zostaje opętany przez poszukiwaczy.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wplątany jest w układy z bandytami – sprzedaje im nielegalnie broń. Bezimienny może pozbierać dowody oskarżające kupca i zamknąć go w więzieniu.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Fernando jest jedynym więźniem odsiadującym wyrok w koszarach. Jest zły i nie chce rozmawiać z Velayą. Bohaterka odnajduje w skrzyni straży szpadę oraz pierścień gildii Araxos. Po odnalezieniu byłego właściciela rzeczy proponuje odkupienie ich. Ten jednak nie chce i nie może trzymać pamiątek ze względu na ich i swoją przeszłość.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Fernando został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki