Fandom

Gothicpedia

Feomathar

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze20 Share

Feomathar
Feomathar (by Ossowski21).png
Informacje
Typ
Punkty Doświadczenia
GII: 4500
GII:NK: 5000
Siła/Zręczność
GII: 140/100
GII:NK: 200/200
Punkty Życia
GII: 700
GII:NK: 1000
Pancerz
GII: 300
GII:NK: 680
Specjalne
Zianie ogniem
Występowanie
Kod
dragon_fire

Feomathar – ognisty smok z Górniczej Doliny, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka.

Przed akcją gry Edytuj

Za swoją siedzibę wybrał górę, na której stały ruiny starej cytadeli. Smok zniszczył ją i utworzył tam wulkan.

Gothic II Edytuj

Feomathara broni horda jaszczuroludziognistych jaszczurówognistych golemów. Ukrył swój skarb na gorących skałach, gdzie według niego nie ma prawa dotrzeć żadna nielotna istota. Jego młodszym bratem jest Feodaron, który osiadł w dworze Irdorath i zajął się wysiadywaniem smoczych jaj. Bezimienny może z niego wyciągnąć dwanaście smoczych łusek, dwie fiolki smoczej krwi oraz serce ognistego smoka potrzebne do naładowania Oka Innosa.

Ciekawostki Edytuj

  • Wbrew słowom Feomathara, do jego skarbu istnieje łatwy dostęp – dojście doń znajduje się przy ścieżce prowadzącej do smoka, po prawej stronie, za zakrętem w miejscu, gdzie kończy się urwisko.
  • Gdy gracz wejdzie w jego postać używając kodów zobaczy, że jego bronią jest runa kuli ognia.
  • Można go zabić przy użyciu zaklęcia "masowe zniszczenie" nawet jeśli jest nieśmiertelny (bez Oka Innosa), nie działa to na inne smoki.
  • W modyfikacji L'hiver edition zadaje obrażenia tylko z bliska.
  • W modyfikacji Returning, jest podpisany jako "Ognisty Smok", jednak po rozmowie jest podpisany swoim imieniem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki